2777
2789
عنوان

رمان

| مشاهده متن کامل بحث + 396 بازدید | 35 پست
میشه چن تا بگی   من دان کنم فقط ادمو جذب کنه ابکی نباشه

عزیزم کتابهای جین آستین خیلی عالین نویسنده کتاب غرور و تعصب من تمام کتابهاش رو خوندم اسمهاشون یادم نیست تو گوگل سرچ کن عالین

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


رمانه دیگه؟

اره من کتابشو دارم زیاد قطور نیست


یک عصرِ دل انگیز،در ایوانِ پر از گل و آب پاشی شده روی صندلی های چوبیِ قدیمی همراه با صدای قِژ قِژِشان و آواز قناری ها😍تو با چایی در دست و،با آن لبخند جذابت خیره شده ای،به گلی که لا به لای موهای بافته ام جا خوش کرده💐 چایم را بدون قند خوردم بس که شیرین است😊 لبخندت حرف هایت به دلم مینشینند،آرامش دارند،مثل نشستن دانه های برف بر دلِ زمین،همانقدر لطیف،همانقدر آرام …❤همسرم از صمیم قلب عاشقتم مردِ،خوبه من❤
دختری که رهایش کزدی عاشقانه است  اتاق دربازه یه دختریه که دزدیده می شه

ممنون عزیزم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

رمان این مرد امشب میمیرد عالیههههه

اگه جنایی هم میخوای بگم

گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒                                      (  تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)

در همسایگی هیولا

هم کلکلی و طنزه هم همخونه ای

ازدواج هدف نیست فقط یه گزینس! به بچه هاتون مخصوصا دختراتون یاد بدین کلی هدف و آرزو و موفقیت تو دنیا هست که میتونه بره دنبالش و به ازدواج فقط به چشم یه گزینه نگاه کنن که اگه بهشون کمک میکنه بهش فکر کنن؛ نه به چشم یه هدف.

من ملت عشق روخوندم بنطرم سطحی بود.الان دارم دختری که رهایش کردی نیخونم

کاربرجدیدنیستم !!!!قانون اساسی هرکشوری بایدهر۱۹سال یکباربایدعوض وبازنویسی شودچون هیچ نسلی حق نداردونبایدبرای نسل های بعدی تعیین تکلیف کند!توماس جفرسون
رمان این مرد امشب میمیرد عالیههههه اگه جنایی هم میخوای بگم

در چه مورد هست گلم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
در چه مورد هست گلم 

خیلی خوبه تو بخونش ضررنمیکنی

گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒                                      (  تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)
واي تروخدا اگه مث اين مرد امشب ميميرد بازم رمان ميدوني بگو يا عابر بي سايه اونم خيلي قشنگ بود

وایسا نگاکنم حتما بهت میگم

گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒                                      (  تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)
آره گلم پسر بزرگتر باشه و غیرتی  


همخونه 

زیر یک سقف 

قرار نبود 

دروغ شیرین 

در حسرت آغوش تو 

داماد اجاره ای

برای من بمون برای من بخون 

خدایا شکرت بخاطر داشتن همسر و فرزندم گلم❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز