2777
2789
عنوان

ترمیم بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 862089 بازدید | 9715 پست
ای جون پاپیون عاشقتتمم پاپیون میتونی آمار ترمیم یزدانفر رو از بچه ها بپرسی؟
یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود...حافظ ،،عمل بینی با چایچیان گشنه گدا اگه به ادامه زندگی فکر میکنید سراغ این احمق باالهوس نرید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


باران شاکری جان شما در مورد آروین سازگار یه چیزایی یادمه گفتی چی بود؟انگار مطبشم رفته بودی
یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود...حافظ ،،عمل بینی با چایچیان گشنه گدا اگه به ادامه زندگی فکر میکنید سراغ این احمق باالهوس نرید
من مطب سازگار رفتم یه نمونه ترمیمی دیدم و منشیش که چهار سال پیش با خودش عمل کرده بود من خوشم نیومد از سبکش از اونایی بود که کلوملا خیلی پایینتر از پره هاست و انگار یه چیزی از بینی آویزونه شایدم این دوتا اتفاقی اینطوری بودن نمونه دیگه ای هم نبود
خواهش مریم 69.. والا اومدم بپرسم دیدم ی نازنین نامی صفه1179 عین سوالتو پرسیده بود .. البته فک کنم جوابی دریافت نکنه...اخه اونور زیاد رو کارای ترمیم دکترا فوکوس نمیکنن.. اما کلا یزدا ن ف ر بینیو دست کاری نمیکنه زیاد...حتی پره هارم باز نمیکنه.. نیما...ف ر خی خوب نیست
ادمها قشنگ حرف میزنن...اما قشنگ زندگی نمیکنن!!!!
آقا نیما " میشه بگین مشکل بینیتون چیه که میخوایین دوباره عمل کنیین؟ ضمنا بهزاد فرخی اگه منظورتونه خوب نیست .
عادت ندارم دردهایم را به هرکسی بگویم....... پس خاکش میکنم زیز چهره خندانم , تا همه فکر کنند ؛ نه دردی دارم . نه قلبی. ( چارلی چاپلین )
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز