سلام،خانما لطفا یه راهی بهم بگید.موهام بدجور ریزش پیدا کرده در عرض کمتر از ۲هفته حجمش نصف شده و تارشم نازک.چندروزیه شروع کردم روغن گیاهی مثل بادوم تلخ و فندق و نارگیل میزنم ولی تا تاثیر کنه کچل میشم.خواهش میکنم یا یه راه حل که زود اثر کنه بگید یا یه دکتر خوب معرفی کنین برم پیشش.خیلی حالم بده اعصابم خرده
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نخود رو بپز بعد له کن با حنا و زرده تخم مرغ محلی باشه بهتره با روغن زیتون مخلوط کن بزار رو سرت بزار دو سه ساعت بمونه اصلا ضرر نداره ـ حنا رو وقتی با زرده و روغن زیتون قاطی کنی رنگ نمیگیره حنا هندی خوب نیست شیمیاییه
کاش هیچ وقت آدمی که سهممون نیست،مِهرش به دلمون نیوفته .دلم واسه جوونیام تنگ شده همون روزایی ک دارن میرن و هیچ وقت نیومدن .... :)
جنس موهات چ جوریه منم روغن میزدم یه مدت ولی یه خانم تو سایت بم گفت اگ موهات خودش چرب ...
موهام معمولیه.نه چربه نه خشک.آخه یه مدت روغن و با آب پیاز قاطی میکردم میزدم خیییییلی خوب بود.فقط به ریشه موهام میزدم بعد۲ساعت میرفتم حموم.روغنام که تموم شد دیگه بیخیالش شدم.واسه همین دوباره شروع کردم.