2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خواستم استیلشو بگیرم ک خود فروشنده گفت اگه ضربه ببینه جاش میمونه و زشت میشه. منم این جنسشو گرفتم پلاستیک فشردس.

گذشته تموم شده، اگر ازش رد نشی، اون از تو رد میشه، و راه زندگی رو بند میاره😵🥺 از گذشته رد شو، تا راه برای فردا و فرداها باز باشه.🤪😜
از شوش گرفتيد

ن. من خریدامو از همدان‌گرفتم

لوازم خانگی فروشیا دارن. 

سرویس کامل.‌ همه چی داره جای ادویه.حبوبات. برنج. قندو شکر

گذشته تموم شده، اگر ازش رد نشی، اون از تو رد میشه، و راه زندگی رو بند میاره😵🥺 از گذشته رد شو، تا راه برای فردا و فرداها باز باشه.🤪😜

من مجردم ولی چون خودم جهیزیه مو گرفتم میتونم نظر بدم،،ببین بنظرم اول ببین چی بدردت میخوره مثلا اگر خیلی اهل کیک پختن و اینچیزاهستی همزن کاسه دار بخروگرنه ساده کافیه،،اگراز اون دسته ای که برات مهمه تو خونه گوشت خودت چرخ کنی چرخ گوشت بخر،،خود من ب جای چایی ساز و میوه خشک کن بخارشور گرفتم چون مادرم دارن و برای کاشی آشپزخونه و سرامیک کف سالن عاللللیه،میبینی یکی بخارشور دوس نداره ولی چایی ساز دوسداره

مثلا من خودم سرویس چاقوی آشپزخونه نگرفتم چون حوصله ندارم روی کابینت شلوغ باشه و دوتا چاقو خریدم یکی برای سبزی یکی برای گوشت،،یا اینکه من سرویس قابلمه فقط یه دست خریدم و یدونه ام بزرگ گرفتم30نفره چون ب عقیدع من یه دست قابلمه کافیه،،و بجای خرید3دست قابلمه متنوع لوستر و دیوار کوب ست برای اتاقم خریدم و به همین روال تا اخر 

شمام به دور از رسم و چشم هم چشمی چیزی که میدونی استفاده میکنی بخر

وقتی میام نی نی سایت خیلی احساس آرامش دارم چون حرفایی که نمیتونم ب نزدیکترین افراد بزنم اینجا با دوستای عزیزم دربارش حرف میزنم،،درسته ندیدمتون و نمیشناسمتون ولی دوستتون دارم ایشالله همه به هرچی آرزوی خوب دارید برسید❤❤❤
من خواستم استیلشو بگیرم ک خود فروشنده گفت اگه ضربه ببینه جاش میمونه و زشت میشه. منم این جنسشو گرفتم ...

خیلییییی شیکه من عاشق رنگ سفیدم مبارکت باشه گلم

وقتی میام نی نی سایت خیلی احساس آرامش دارم چون حرفایی که نمیتونم ب نزدیکترین افراد بزنم اینجا با دوستای عزیزم دربارش حرف میزنم،،درسته ندیدمتون و نمیشناسمتون ولی دوستتون دارم ایشالله همه به هرچی آرزوی خوب دارید برسید❤❤❤

پلو‌پز من اصن استفاده نکردم

تخم مرغ ابپز دستگاهش به دردم نخورد

قهوه ساز و اسپرسوساز همه تازه دست نخورده هدیه دادمشون 


میگن وقتی برای دیگران آرزوهای خوب کنی،خوبی ها به خودت برمیگرده....بهترینارو میخام براتون از خدا☕💚
خیلییییی شیکه من عاشق رنگ سفیدم مبارکت باشه گلم

فدات عزیزم.❤

بنظرم سفیدو میشه با هر رنگی ست کرد😁

گذشته تموم شده، اگر ازش رد نشی، اون از تو رد میشه، و راه زندگی رو بند میاره😵🥺 از گذشته رد شو، تا راه برای فردا و فرداها باز باشه.🤪😜
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز