2777
2789
عنوان

قوم شوهر

| مشاهده متن کامل بحث + 558 بازدید | 50 پست
من زنگ زدم تلفنی تبریک گفتم ب پدر شوهرم مثل سگ پریدن بهمون اعصابم خیلی خورده 

تو محبتتو کردی

بقیش فدای سرت

یا امام حسین، فرزندم رو نذرتون میکنم.تو رو به مادرتون حضرت زهرا قسم میدم خودتون محافظش باشین. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترجیح میدم نبینمشون اگه ده سالم تنها بودم 

آره ولی ی وقتایی نمیشه

یا امام حسین، فرزندم رو نذرتون میکنم.تو رو به مادرتون حضرت زهرا قسم میدم خودتون محافظش باشین. 
تو این وضعیت کرونا دیدن قوم شوهر رو ترجیح میدادم به تنهایی تو خونه تو شهر غریب

اخی

خدا دلتو شاد کنه

یا امام حسین، فرزندم رو نذرتون میکنم.تو رو به مادرتون حضرت زهرا قسم میدم خودتون محافظش باشین. 
تو محبتتو کردی بقیش فدای سرت

جاری بزرگم اونجاست از یه شهره دیگه اومده حالیش نیست همش اینجاست چون اون رفته فکر میکنن منم باید برم هر ز کاري کرد بکنم منم گفتم بچم واجب تره 

ولی مثل. پریدن ب شوهرم ب خودم گفت دوس دارین بیان دوست ندارین نیاین

حساب مال 2 نفره✍️✍️گر نگهدار من آنست که من میدانم،شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد 

منم نمیگم خانواده شوهرم عالی هستن ولی تو مشکلات بیشتراز خانواده خودم بدردم خوردن وقتی مشکلی پیش میاد اول توکلم بخداست بعد دلم ب خانواده شوهرم گرم هست مخصوصا ۳تا از خواهرای شوهرم

مطمعن هستم لحظه تحویل سال ۱۴۰۰من مادرم وبارها از خدا بخاطر اینکه حس مادرشدن ازم دریغ نکرده شاکرهستم الهی آمین خدایا شکرت من واسه همه منتظرا دعا میکنم شماهم واسه من دعا کنید لطفا تشکر
چرا تو این سایت به خانواده شوهر میگید قوم خیلی جالبه برام😀

شوهر من خودشونو میگه گودزیلا

ما رو میگه نازیلا😂😂😂


مثلا میگه نازیلاها میخوان بیان

گودزیلاها هم بیان؟

من که نه روز مادر گفتم نه پدر مگه پدر مادرم هستن از امسال رویه همینه 😁

ن دیگه اگه یکم ازشون محبت دیدی، تبریک خشک و خالی و بگو

یا امام حسین، فرزندم رو نذرتون میکنم.تو رو به مادرتون حضرت زهرا قسم میدم خودتون محافظش باشین. 
تو این وضعیت کرونا دیدن قوم شوهر رو ترجیح میدادم به تنهایی تو خونه تو شهر غریب

منم ازتنهایی وغریبی اومدم

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤
شوهر من خودشونو میگه گودزیلا ما رو میگه نازیلا😂😂😂 مثلا میگه نازیلاها میخوان بیان گودزی ...

بنده خدا🤣

یا امام حسین، فرزندم رو نذرتون میکنم.تو رو به مادرتون حضرت زهرا قسم میدم خودتون محافظش باشین. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز