2777
2789
عنوان

ریزش مو

190 بازدید | 28 پست

ی ماه ب طرز بدی موهام ریزش پیداکرده،دکتررفتم ماینوکسیدل داده ک من استقاده نکردم شنیدم عوارض داره،آزمایش هورمون دادم ک خداروشکر مشکلی ندارم،ارثی هم کسی نیست ک ریزش داشته باشه

خانوما پیشنهادتون چیه

کمکم کنین

😥😥😥😥

منم عیییین توام

دکتر کلی رفت کلی دارو و قرث گرون گرون

اما بی فایده

ماینوکسیدل هم چرت و بی مصرف.کلی استفاده کردم ازشون


الان زدم تو کار طبیعی😁ببینم چه میشه


چرا باید بخاطر رفتار خشنم معذرت بخوام؟؟؟؟  اونایی که منو به اینجا رسوندن , هیچوقت ازم معذرت نخواستن...                                                 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻                                                   میشه واسم دعا کنید به خواستم برسم؟ممنون                     

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ریزش مو میتونه علت هورمونی داشته باشه

یا کم خونی

یا تیرویید

یا این ک ویتامینای مربوط ب ریزش موت کم شده

کپسول بیوتین

زینگ

اهن

بخور خیلی خوبه برا ریزش

زینک و اهن خاستی بخوری یه شب زینک یه شب اهن بخور،چون زینک اهن بدنو کم میکنه

🙏میشه برا خونه دار شدنمون یه صلوات بفرستین🙏
دوماه پیش ازمایش دادم ی کوچولوداشتم،زینک بدنمم کم بود ک دکترگفت چیزی نیست داروهم نداد

 از شامپو یا نرم کننده استفاده میکنید؟؟؟

دکتر انوشه راست میگه : 'گیرم عذر خواهی کردی ، واسه حرفی که زدی' با ذاتی که آشکار شده چه میکنی ؟! ️ 
آهن ک هرشب میخورم امازینک نداد

خب اهن زیادشم خوب نیس

شما خودت میتونی بری بگیری بخوری 

اهان اینم یادم رفت بگم اگه بهت نور نمیرسه خودت یه قرص ویتامین دی بخور چون مبتونه علتش همین افتاب نرسیدن به پوست باشه

🙏میشه برا خونه دار شدنمون یه صلوات بفرستین🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش