2777
2789
عنوان

لطفا بیاید

| مشاهده متن کامل بحث + 295 بازدید | 55 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من برای ی مدت کوتا داد. 

نخور میخوای چیکار. عرق یونجه بخور. عدس پلو ماش پلو بخور . عدس و ماش خاصیت ضد سیری دارن

خودم لاغرم دنبال چاقی ولی حتی این پودرای چاقی نمیخورم

🌸ممنون میشم اگر برای شادی روح مامان بابام صلوات بفرستید🌸

سیپرو رو من خیلی سال پیش خوردم با اندازه محدود،نصف قرص و اینا...دکتر داد، جوابم گرفتم. الان ۹ ساله که سالمم😁😁

ولی دگزا رو نزن توروخدا


من از توراه برگشتی ندارم..به سمت تو سرازیرم همیشه💗.... 🙏الهی شکر🙏

نشاسته زیاد بخور مثل سیب زمینی کوبیده با تخم مرغ و سس سفید باادویه هم طعم دارش کن و روغن حیوانی

یاسوسیس کالباس بخور و باهاش واسه خودت بندری درست کن

یاصبح ها کره و عسل بخور بانون بربری

یاحتما سس سفیدو بذار تو برنامه ات بانون ساندویچ

قرص مرصم نخور

روغن حیوانی کره و عسل و سیب زمینی کوبیده آدم روچاق میکنه

وهمچنین فست فود

البته اگه میل نداری بخوری کم کم معدت جاباز میکنه

غدات روهم تو پیش دستی بزرگ بکش

کره و روغن حیوانی هم یادت نره

گلم  

من فقط در تلاشم از کسی که دیروز بودم بهتر باشم    من به خودم قول دادم که فیلم های خوب ببنیم کتاب های خوب بخونم و ورزش کنم و غذاهای خوشمزه یادبگیرم و برای بهبود روابط باهمسری تلاش کنم  ونتایجش رو تو وبلاگ شخصی ام ویا صفحه ی نی نی سایت ثبت کنم،به رشته های روانشناسی و علوم سیاسی والهیات و تاریخ علاقه دارم و یکی از هدف گذاری هام گرفتن مدرک تواین چندتا تا رشته است.  آرزو و ثبت اهداف برای هیچ کسی عیب نیست حتی شما دوست عزیز،پس شماهم ازهمین لحظه برای رسیدن به آرزوهاتون تلاش کردن رو شروع کنید،نی نی سایت واقعا اعتیاد میاره اگه منو زیاد تواین سایت دیدید تیکه و کنایه راجب اهدافم آزاده،واقعا بایدمدیرتش کرد جمعه ها تایپیک نتایجم رو میذارم ولی اگه یه تایپیک خوب داشتید و یا دیدید منم تگ کنید،
وزنم زیادی پایینه. چون تغذیه ندارم کلن فشارم پایینه. ریز مو کلی چيزا دیگ دارم 

به نظرم کپسول مولتی ویتامین پریناتال بگیر فوق العاده است. اشتهاتم زیاد میکنه از لحاظ ویتامین هم تامین میشی. من باردار بودم پریناتال میخوردم رسما اشتهام دو برابر شد الانم همونجوریم. یه روز در میون یکی بخور.

چه چفیه ها که خونی شد تا چادرم خاکی نشود...

من با این روش و سیستم غذایی پنج کیلو اضافه کردم و برنامه غذایی برا خودم نوشتم توام امتحان نتیجه میگیری... 



حتما یک میان وعده در نظر بگیرید :

آجیل ، کره بادام زمینی،پنیر،میوه های خشک شده و آووکادو ، گزینه های مناسبی برای میان وعده میباشد.گاه به گاه میتوانید از شکر و چربی بیشتری استفاده کنید.اما سعی کنید بیشتر درمان ها سالم باشد که علاوه بر کالری ، مواد مغذی هم داشته باشد.کلوچه های سبوس دار ، ماست و میوه های گرانولا، انتخاب مناسبی است.

ورزش کنید:

ورزش و تمرین به خصوص تمرینات قدرتی میتواند به شما کمک کند که علاوه بر افزایش وزن عضلات خود را نیز بسازید. همچنین ممکن است اشتهای شما را نیز تحریک کند.

تعداد وعده غذایی خود را افزایش دهید:

اگر کمبود وزن دارید خوردن 5 یا 6 وعده غذایی کوچک تر را جایگزین 2 یا 3 وعده غذایی بزرگ نمایید.غذا های غنی از مواد مغذی را انتخاب کنید، به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم ، نان ها ،غلات،میوه ها، سبزیجات محصولات لبنی ،آجیل و دانه ها را در برنامه روزانه خود بگنجانید ؛ در برخی مواقع میتوانید از تخم کتان پخته شده نیز استفاده کنید.

به نظرم کپسول مولتی ویتامین پریناتال بگیر فوق العاده است. اشتهاتم زیاد میکنه از لحاظ ویتامین هم تامی ...

قرص ویتامین فارماتون. زینک. مولتی ویتامین نوشته. دوتا آمپول. ویتامین‌ b1. B2. B12 نوشته 

وزنم زیادی پایینه. چون تغذیه ندارم کلن فشارم پایینه. ریز مو کلی چيزا دیگ دارم  


البته من مجرد بودم تقریبا عین شما بودم. وزن ۴۵ قد ۱۶۳...

قبل بارداری ۵۵ بودم. الان سه ماه بعد زایمانمه اضافه های بارداری رو کم کردم فقط یه کمش مونده. ۵۷ شدم. فقط یه کوچولو شکمم جمع شه همه چی خوبه.

پریناتال معرکه است

چه چفیه ها که خونی شد تا چادرم خاکی نشود...
فدات عشقم من سعی کردم اما بخورم بالا میارم بیشتر از دو قاشق 

حتما استرس داری

بخاطراسترس چیزی نمیتونی بخوری

مثلا بی اشتهایی عصبی

باروان درمان هم صحبت کن...

ولی منم وزنم کم بود و کم خوراک بودم و غذاهارو باب میل خودم کردم

قدمم168وزنم55کیلوبود درعرض یک سال شدم هفتاد الان به زور رسوندم به65  

من فقط در تلاشم از کسی که دیروز بودم بهتر باشم    من به خودم قول دادم که فیلم های خوب ببنیم کتاب های خوب بخونم و ورزش کنم و غذاهای خوشمزه یادبگیرم و برای بهبود روابط باهمسری تلاش کنم  ونتایجش رو تو وبلاگ شخصی ام ویا صفحه ی نی نی سایت ثبت کنم،به رشته های روانشناسی و علوم سیاسی والهیات و تاریخ علاقه دارم و یکی از هدف گذاری هام گرفتن مدرک تواین چندتا تا رشته است.  آرزو و ثبت اهداف برای هیچ کسی عیب نیست حتی شما دوست عزیز،پس شماهم ازهمین لحظه برای رسیدن به آرزوهاتون تلاش کردن رو شروع کنید،نی نی سایت واقعا اعتیاد میاره اگه منو زیاد تواین سایت دیدید تیکه و کنایه راجب اهدافم آزاده،واقعا بایدمدیرتش کرد جمعه ها تایپیک نتایجم رو میذارم ولی اگه یه تایپیک خوب داشتید و یا دیدید منم تگ کنید،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز