نشاسته زیاد بخور مثل سیب زمینی کوبیده با تخم مرغ و سس سفید باادویه هم طعم دارش کن و روغن حیوانی
یاسوسیس کالباس بخور و باهاش واسه خودت بندری درست کن
یاصبح ها کره و عسل بخور بانون بربری
یاحتما سس سفیدو بذار تو برنامه ات بانون ساندویچ
قرص مرصم نخور
روغن حیوانی کره و عسل و سیب زمینی کوبیده آدم روچاق میکنه
وهمچنین فست فود
البته اگه میل نداری بخوری کم کم معدت جاباز میکنه
غدات روهم تو پیش دستی بزرگ بکش
کره و روغن حیوانی هم یادت نره
گلم