2777
2789
عنوان

کسیکه در گذشته .......

552 بازدید | 53 پست

من در گذشته با کسی ارتباط داشتم ک از هرلحاظ مورد مناسبی واسه ازدواج نبود بسیار پرخاشگر. مالی صفر پشتوانه مالی اصلا نداشت یکم لات فقط فقط مهربون بود و من دوسش داشتم اینم بگم اگر کمی روش کار میکردم سریع پیشنهاد ازدواج میداد ولی خودم یکم بی اهمیت بودم تا بهم پیشنهاد نده گذشت و گذشت من ازدواج کردم و بارها و بارها منو تو خیابون دید من بدمحل کرد و با خودم گفتم چه خوب شد باهاش ازدواج نکردم ابن ک هنوز وله ..... تا اینکه پریروز دیدم دست یه دختر خیلی خوشگل و امروزی ک یک قلم ارایش نداره و دختر خوب و باوقار و از هرلحاظ خلاصه موجهه رو گرفته و داره دست تو دست  تو محل میره ک فمیدم نامزد کرده جدی چرا؟ من فکر میکردم ب همچین پسرایی زن نمیدن یا بدن دخترای خوبی نمیدن ؟!!!!!!!!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یاد ی حدیث از حضرت علی ع افتادم ک اگه شب یکی دیدی در حال گناه.. صبح ب اون چشم نگاهش نکن شاید توبه کرده باشه. ی همچنین چیزی بود حدیث نمیدونم درست و جامع گفتم یا نه. 

                                               
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز