2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

این روزا زیاد دیدم تو نی نی سایت شوهر رو مثل دیو دوسر شرح میدن

وبعضی یه حالت انتقام جویانه وگارد بدی نسبت به شوهر دارن

چقدر بده

به کجا داریم میریم؟؟

جالبه مرده شب دیر بیاد اینجا فحش بارون میشه ولی زنی که میگه من با پسر مجرد دوستم ایا خیانت محسوب میشه یه سری روشنفکر میگن نه

یسری میگن اگه همسرت باهات مشکل داره عیبی نداره

انگار تمام خودخواهی ریخته تو وجود بعضی خانومها

دلم واسه مردا میسوزه بخدا

شهادتت مبارک سردار🌸🌸🌸🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه خیرم شما متوجه نشدید  همه چیز باشوهرشه فقط میگه به من پول تو جیبی نمیداد که اونم قبلا خودم ...

نه سنجيدم شما چرا دعوا داري باهمه داريم باهم مثه دوتا دوست صحبت ميكنيم اروم باش دوست من

بقيه خانوما گفتن أين پولي ك ميده رو به بهونه هاي مختلف خود همسرش ميگيره دوباره

اين روزا حال دلم بدجوري خرابه ميشه مرام بخرج بدي براي خوب شدن حال دلم صلوات بفرستي😔
ولی مرسی اسی تاپیک زدی بعضی هارو شناختیم الان دقیقا دزدارو تو سایت شناختسم خانوما مواظب باشید بهشون ...

گرفتم😂

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
من که همون300 تومنم شوهرم نمیده بهم.  هر خریدی هم داشته باشم با خودش میرم ولی بازم ماهی یکی دو ...

خدا بهت صبر بده مخصوصا با جمله اخرت چشام چهارتا شد  

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

منم دوس دارم بدونم اگه گفت ریپلایم کن

آشتی کردن شوهرش بخشیدش

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
مالی نکنید لطفا . حقی که با نامردی برداشته بشه، خیانته . من همه جا از خانوما دفاع میکنم ولی در این م ...

دقیقا

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
باور کن همینطوری یواشکی یواشکی سال92صد میلیون داده بود به یکی


      

بابات حالش خوبه؟  

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792