این روزا زیاد دیدم تو نی نی سایت شوهر رو مثل دیو دوسر شرح میدن
وبعضی یه حالت انتقام جویانه وگارد بدی نسبت به شوهر دارن
چقدر بده
به کجا داریم میریم؟؟
جالبه مرده شب دیر بیاد اینجا فحش بارون میشه ولی زنی که میگه من با پسر مجرد دوستم ایا خیانت محسوب میشه یه سری روشنفکر میگن نه
یسری میگن اگه همسرت باهات مشکل داره عیبی نداره
انگار تمام خودخواهی ریخته تو وجود بعضی خانومها
دلم واسه مردا میسوزه بخدا