2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
وا چرا توهين ميكني هركي يه طرز فكري داري عجبا

منم دقیقا باهمین طرز فکر مخالفم چون دزدی دزدیه دیگه طرز فکر چه صیغه ایه مثلا بگیم نه دزدی نیست حقشه میشه طرز فکر؟؟؟

والا میخوایم طرفداری کنیم از حق باشه نه از ناحق و حرام

چون از شوهر برداشته شده اسمش دزدی نیست اموال جفتشون بوده حالا اگه این برعکس بود و آقاهه از خانومه برمیداشت که همه میگفتم غلط کرده اونوقت ماله جفتشون نیست حالا شده ماله جفتشون؟

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم من حرف بعضی از کاربرا رو قبول دارم دزدی دزدیه چه از غریبه چه از اشنا من خودم 5 ساله سرمایه شوه ...

آفرین

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
جسته و گریخته خوندم و برداشت خودمو نوشتم. اره اخرش استارتر گفت 5تومن تو 4ماه خرج کرده برا خودش و بچش ...

نه عزیزم قضیه 300 تومنو میگم

اسی گفته ک اونو تو بن کارتش میریخته ب زوش های مختلف خودش خرجش میکرده مثلا میگفته پول ندارم کارت نیاورد و اینا

برای همین اون 300 تومن نمیموند چیزی ازش

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

منم دقیقا باهمین طرز فکر مخالفم چون دزدی دزدیه دیگه طرز فکر چه صیغه ایه مثلا بگیم نه دزدی نیست حقشه ...

دزدي؟

فكر كنم اشتباه متوجه شديد شما

وقتي بهش خرجي نميده بايد از يه جا تامين بشه ديگه نفقه ك فقط شامل خوردو خوراك نيس 


اين روزا حال دلم بدجوري خرابه ميشه مرام بخرج بدي براي خوب شدن حال دلم صلوات بفرستي😔
چندتا تاپیک رو خوندم مخ آدم سوت میکشه از اینهمه بی فرهنگی... بعد ما میایم دفاع میکنیم حقوق زن ها رو ...

دقیقا همینه

درسته زن وشوهر همه جا محرم هم هستن ولی باید حرمتها حفظ بشه

ایشون اعتماد کردن وپول ها به حساب همسرشون میومد نباید سواستفاده از این اعتماد میشد

اس ام اس حقوق همسرمم به خط من میاد واز همه واریزیها وبرداشتهاش و واریز حقوقش اطلاع دارم

ولی پیامهاش وحتی باز هم نمیکنم 

چون ایشون خرج میکنه دیگه بقیه کارهاش به خودش ربط پیدا میکنه

خوبه که به چهارچوب هم احترام بزاریم واینقدر تهاجمی رفتار نکنیم

شهادتت مبارک سردار🌸🌸🌸🌸
حتما خوشحال میشم    

ممنونم  ازت خیلی😍

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
دزدي؟ فكر كنم اشتباه متوجه شديد شما وقتي بهش خرجي نميده بايد از يه جا تامين بشه ديگه نفقه ك ف ...

خوب باید میگفت

بی اطلاع خرج کردن اونم ماهی کی دوتومن زیاد نیست.....

شهادتت مبارک سردار🌸🌸🌸🌸
نه عزیزم قضیه 300 تومنو میگم اسی گفته ک اونو تو بن کارتش میریخته ب زوش های مختلف خودش خرجش میکرده م ...

من که همون300 تومنم شوهرم نمیده بهم. 

هر خریدی هم داشته باشم با خودش میرم ولی بازم ماهی یکی دو تومن نمیشه. خب اگر خرج خودش و بچش بوده باید به شوهرش اطلاع میداده. خیلی حرص خوردم از دستش. 

حالا خدا کنه راست بگه

مامان من که میپیچوند خرج یکی دیگه میکرد هیچکسم جز من خبر نداشت همه فک میکردن مریم مقدسه بابام شمره

بچه ها شوهر استارتر گفته بود بچه رو بفرست خونه ی مامانت ،من بیام تکلیفتو مشخص کنم،اومد؟ چی شد؟ یه ...

اسی میگه بخشیده وآشتی کردیم

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
دزدي؟ فكر كنم اشتباه متوجه شديد شما وقتي بهش خرجي نميده بايد از يه جا تامين بشه ديگه نفقه ك ف ...

نه خیرم شما متوجه نشدید 

همه چیز باشوهرشه فقط میگه به من پول تو جیبی نمیداد که اونم قبلا خودم دیدم تو تاپیکاش گفته بود ماهی سیصد بهم فقط پول تو جیبی میده

خواستی چیزی بگی اول همه جوانب رو بسنج

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌

ببین اینجور جاهاس میگن زنا باید کاراته باد بگیرن حالاام دیر نشده هرچی گف فقط نگاش کن اینجوری خودش خسته میشه هیچی نمیگ والااا پس زن چ حقوقی داره فداسرت ک خرج کردی دعوا نداره ک حالااگ تشتباهم کردی سر پول ادم تکلیف کسی و روشن میکنه اخه؟

برای ظهور اقا امام زمان یه صلوات بفرستید😍😘
خوبی عزبزم؟   قربونت  لطف داری😘😘😘 منم.عزیزم

فدات گلم بخوبیت😘💓😍

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792