2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
ماهی یکی دو تومن


چطوری بدون اجازه شوهرت انقد خرج کردی؟ 

بخدا تو زندگیم یه هزاری از شوهرم قایم نکردم دلم براش میسوزه

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍

استارتر زنده ای؟چی شد شوهرت چیکار کرد؟

انسانها به میزان حقارتشان توهین می‌کنند،به میزان فرهنگشان عشق می‌ورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام می‌گذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت می‌دهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین می‌کنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیق‌تر باشد، محترمانه‌تر رفتار می‌کنند...به اندازه‌ی درکشان می‌فهمند و به اندازه‌ی شعورشان،به شما پاسخ میدهند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چطوری بدون اجازه شوهرت انقد خرج کردی؟  بخدا تو زندگیم یه هزاری از شوهرم قائم نکردم دلم براش می ...

ماهی یکی دو من هم خیلی زیاده مگه چی میخریده😕😐😂

انسانها به میزان حقارتشان توهین می‌کنند،به میزان فرهنگشان عشق می‌ورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام می‌گذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت می‌دهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین می‌کنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیق‌تر باشد، محترمانه‌تر رفتار می‌کنند...به اندازه‌ی درکشان می‌فهمند و به اندازه‌ی شعورشان،به شما پاسخ میدهند
تو این شرایط پر از ترس و استرسم حوصله دفاع از خودم رو ندارم  لطفا درک کنید

گلم شما عادتش دادي به كم دادن وقتي داره چرا خرج نكني مردا همينن بايد همش ازش ميخاستي بايد ميدونست كه زن خرج داره وقتي ازش نخاستي اونم عادت به ندادن كرده خوب واسه همين دو تومن براش زياد مياد وقتي ميرفتي خريد ميگفتي واي چقدر گروني شده رفتم خريد پولي كه شما دادين تموم شد از كارت خريد كردم شد مثلا ٥٠٠تومن بهشم نشون ميدادي 

ولی مرسی اسی تاپیک زدی بعضی هارو شناختیم

الان دقیقا دزدارو تو سایت شناختسم خانوما مواظب باشید بهشون اعتماد نکنید یهو میبینید خیانت کردن بهتون و بعدم میگن حقمون بوده 

این زنا امثال اون شیدا هستند که بهش اعتماد شد و درباره مشکلات زناشویی باهاش مشورت کرد یه بنده خدا بعد اون عوضی رفت تازه باشوهر اون خانم ریختند روهم

شماهام دزدی و خیانت درامانت کنید ببینیم به کجا میرسید حرام خورا

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
ماهی یکی دو من هم خیلی زیاده مگه چی میخریده😕😐😂

من شوهرم ماهی دو نیم میگیره 😂😂😂

همون خدایی کارش اشتباه بوده 

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
ولی مرسی اسی تاپیک زدی بعضی هارو شناختیم الان دقیقا دزدارو تو سایت شناختسم خانوما مواظب باشید بهشون ...

هرچی میشنونم از این نی نی سایته 

بنظرت اینجا چقد کاربر داره

انسانها به میزان حقارتشان توهین می‌کنند،به میزان فرهنگشان عشق می‌ورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام می‌گذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت می‌دهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین می‌کنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیق‌تر باشد، محترمانه‌تر رفتار می‌کنند...به اندازه‌ی درکشان می‌فهمند و به اندازه‌ی شعورشان،به شما پاسخ میدهند
متأسف باش براي ادم هايي كه تو عصر جاهليت موندن و حاليشون نيست زندگي مشترك يعني هر چي تو اون زندگي حا ...

تربیت غلط خانواده یعنی اینکه زن اونقدر بی عرضه باشه که جرات نداشته باشه به همسرش بگه چرا خرج و مخارج زندگی رو تامین نمیکنی و متوسل به یواشکی برداشتن بشه . زنی که تو زندگی اینقدر خودش رو حقیر کنه باید بره بمیره و ننگ بر اون ت ربیت خانوادگی که اجازه یواشکی برداشتن بهش بده 

هرچی میشنونم از این نی نی سایته  بنظرت اینجا چقد کاربر داره

نمیدونم والا واسه خودمم سواله🤔

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
من شوهرم ماهی دو نیم میگیره 😂😂😂 همون خدایی کارش اشتباه بوده 

همونو میگم مام بعد قسطا با یک نیم خونه رو میگردونیم اخه این چطوری اونم یکی دو میلیون ماهی 

خیلی اشتباه اصلا فراتر از اشتباه😂

انسانها به میزان حقارتشان توهین می‌کنند،به میزان فرهنگشان عشق می‌ورزند،وبه میزان هویتشان به دیگران احترام می‌گذارند!به میزان کمبوهایشان آزارت می‌دهند،هرچه حقیرتر باشند، بیشتر توهین می‌کنند تا حقارتشان را جبران کنند،هرچه هویتشان عمیق‌تر باشد، محترمانه‌تر رفتار می‌کنند...به اندازه‌ی درکشان می‌فهمند و به اندازه‌ی شعورشان،به شما پاسخ میدهند
راستی بعد ازدواج به لحاظ قانونی درامد و... نصف نصفه  یعنی بخای طلاقم بگیری هرچی تو زندگی مسترک ...

میشه ماده قانونی این نظر گهر بار رو لطف کنی . عزیزم توی ایران چنین قانونی نیست مگر اینکه قبل ازدواج به صورت ثبتی در عقدنامه یا هر طریق دیگری قید شده باشه

چندتا تاپیک رو خوندم مخ آدم سوت میکشه از اینهمه بی فرهنگی...

بعد ما میایم دفاع میکنیم حقوق زن ها رو بگیریم

عزیز من حتی اگر مظلوم هم باشیم حق نداریم نامرد باشیم . حق نداریم به اعتماد طرف مقابلمون خیانت کنیم. تیریپ روشنفکری برمیدارین و دم از انسانیت میزنین بعد به خودتون اجازه میدین بدون هماهنگی با همسر از حساب مشترکتون پول بردارید؟! 


این یوزر مشترکا توسط دو نفر استفاده میشه.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز