2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست


مالی نکنید لطفا . حقی که با نامردی برداشته بشه، خیانته . من همه جا از خانوما دفاع میکنم ولی در این مساله میگم اگه جای همسر استارتر بودم به بدترین نحو باهاش برخورد میکردم و یه عمر هم نمیتونستم چنین غریبه ای رو تو خونه ام، تو رختخوابم و کنارم تحمل کنم


بعدشم انصاف داشته باش. ماهی دو میلیون؟! من مطمئنم این 2 میلیون خرج موارد ضروری نبوده وگرنه همسرت چشم نداشته ببینه مثلا بچه اش این لباس نو رو از کدوم پول داره میپوشه؟!

این یوزر مشترکا توسط دو نفر استفاده میشه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چندتا تاپیک رو خوندم مخ آدم سوت میکشه از اینهمه بی فرهنگی... بعد ما میایم دفاع میکنیم حقوق زن ها رو ...

به خدا حرفتو باید طلا گرفت

خدایا بعضی ها چقدر راحت دزدی هاشون رو توجیه میکنن اصلا تو کفشون موندم

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
مالی نکنید لطفا . حقی که با نامردی برداشته بشه، خیانته . من همه جا از خانوما دفاع میکنم ولی در این م ...

آره والا

اینو بیا به بعضی خانوما بگو که میگن حقه استارتر بوده باید بیشتر برمیداشته

چون خودشونم به قول خودشون یواشکی از جیب شوهر میدزدن واسه همین این کارو دارن درست جلوه میدن

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
میشه ماده قانونی این نظر گهر بار رو لطف کنی . عزیزم توی ایران چنین قانونی نیست مگر اینکه قبل ازدواج ...

این تو  عقدنامه ها هست برو بخون درصورتی که طلاق از طرف مرد باشه اموالی که بعد ازدواج بدست آوردن نصف میشه برو بخون عزیزم همه هم امضاش میکنن نمیدونم چرا بعدش نمیدن اما

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
نه قضیه فقط پول نیس گفتم چه پول چه وسیله  مسئله اون بی مسئولیتی و اون خیانت در امانته  چ ...

گیرم ک خیانت در امانت هم کرده نرفته خرج غریبه کنه ک خرج خونه زندگیشو خودشو بچش کرده شوهرشم الان ک فهمیده چیز خاصی  بهش نگفته استارترم فهمیده اشتباه کرده ماهم خدا نیستیم ک سرزنشو قضاوتش کنیم چون خودمون هم پاکو بیگناه نیستیم 

کاربری دست دو نفر 🙂↕️

آره والا اینو بیا به بعضی خانوما بگو که میگن حقه استارتر بوده باید بیشتر برمیداشته چون خودشونم به ...

راه گرفتن حق دزدی نیست . حداقل زمانی میشه یه درصد اینکار رو توجیه کرد که طرف قبلش به همسرش گفته باشه میخوام اینکار رو بکنم و همسرش مخالفت کرده باشه و زن بدونه این واقعا حقشه . یعنی همسر کلا در جریان باشه که زن ممکنه اینکار رو بکنه. من اصلا کاری به حلال و حرامش ندارم. نامردیه. نامردی زن و مرد نداره که


این یوزر مشترکا توسط دو نفر استفاده میشه.

استارتر خودت اخلاق شوهرتو می‌دونستی لااقل بهش میگفتی

فکر همچین روزی رو نمی‌کردی!؟

تو که می‌دونستی به روز قراره سوال کنه بهش میگفتی من ماهانه از اون پول خرج خونه و خودم و بچه میکنم

اگه درآمد خودت بود فرق میکرد حق داشتی اصلا بهش نگی چیکار می‌کنی و کجا خرج می‌کنی

اما درآمد اون بوده و بهت اعتماد کرده شماره حساب شمارو داده

دلش خوش بوده اون پول که ماهانه داره میاد داره پس انداز میشه..بعد یه هو فهمیده شما خرج میکردی

هرچی نیاز بوده از خودش می‌گرفتی یا اگه نمی‌داد میگفتی من از اون پول خرج میکنم تا لااقل بدونه

انشالله که حل میشه 


🌸اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم🌸
این تو  عقدنامه ها هست برو بخون درصورتی که طلاق از طرف مرد باشه اموالی که بعد ازدواج بدست آوردن ...

بله وقتی طلاق از طرف مرد باشه پس خواستی چیزی بگی کامل بگو 

البته که الان زنا به خاطر اینکه مردا پوله مفت بهشون نمیدن که برن مژه بکارن و بوتاکس کنن و بینی عمل کنن و لیفتینگ و پرسینگ و کاشت ناخن و هزار کوفت و زهرمار دیگه بکنن و فاحشه خونه درست کنن میرم طلاق میگیرن که دراین طور تبصره ی قانونیه شما ارزشی نداره

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز