2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

من ماهی کللل خرجیم ۲۰۰ نهایتش😐😂 بخدا تهشم یه ۵۰ برام میمونه چون هیچی نمیگیرم هرچی میخوام شوهرم میگیره 🥴 خب خواهر من اون بهت اعتماد کرده شماره حساب تورو داده😐 اینننن به کنار ماهی یکی دو تومنننن چیکار میکنی😁 ما دو نفریم ماهی ۱.۸۰۰ کل خرجمون میشه با کلی ریختوپاش😐👌🏻

وزن اولیه 75.وزن فعلی ۶۲ 😍  ممنونم از سیتارا جونم با اخلاق فوووق العادش که کمکم کرد به وزن دلخواهم برسم😍عشقی 
اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد  همش میگفت من میدونم چکار ...

خداروشکر به خیر گذشت ولی سر فرصت باهاش صحبت کن که حتما ماهانه یه پولی برات بریزه خدا الهی ابن مردای پود دوست رو عاقل کنه شوهر منم برا دوزار قشقرق بپا میکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 دقیقا مثل خانوادم اصلا پشتم نیستن.خداروشکر شوهرم سالمه وضعش خوبه خونه ولی مادرش اورده ور دلش ه ...

والا شوهر من از نظر اابرازعلاقه و اینا در صدر قار داره ولی چه اهمیتی داره وقتی همش حرفه و منعملی ازش نمیبینم مثلا سر سفره تاحالا نشده م دست دراز کنم برا چیزی انقد حواسش هست تا تموممیشه مثلا خورشتم برام.میکشع چه خونه م چه خونه خودشون

یا اجازه نمیده مادرشوهرم یا هرکی از گل نازک تر بهم بگه ولی مول نمیده بهم و این واقعا واقعا واقعا برام یه عذابع وحشتناکه

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
واقعا هیچییی پس انداز نکردی? از این به بعد حتما از پولت پس انداز کن☺ ولی شانس اوردی به خیر گدشت.

۳۰۰ تومن   پس  انداز   کرده  واقعا   شانس   اورد خدارو   شکر

البته  منم  شوهرم  پول  ریخته  به  کارتم  برا خرید   عید   تا   الان   ۵۳۰  تومنشو   برا   خودم پس انداز  کردم  مثلا   شلوار   و کفش   برا  پسرم   خریدم   ۴۹۰شد   بهش   گفتم  ۵۵۰  یا    یه  شکلاتخوری  مسی  خریدم   ۳۸۰  بهش  گفتم  ۵۰۰تومن  😁😁 


به کرمهای اطرافتون پیله نکنید!!    توهم پروانه شدن میگیرن
من یچیزی ذهنمو مشغول کرد...شوهرت خرجی نمی‌داده ....شما خرج میکردی شوهرت نمی‌گفت این مواد غذایی از کج ...

خرج خونه رو که میده یعنی خودش همه چی میخره 

ولی هر خانومی دوست داره که برا خودش هم پول خرج کنه دیگه منظور من پول توجیبی بود

حیف خونست وگرنه از ظرفام عکس میگرفتم براتون😁 روتختیم هم خونه مامانمه

عجب 🤣

    اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
تو چهار ماه حدودا پنج تومن


خب زیادم نبود خدا رو شکر

جوری گفتید من ذهنم رفت بالای ۲۰ تومن

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز