2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
خب زیادم نبود خدا رو شکر جوری گفتید من ذهنم رفت بالای ۲۰ تومن

اینجا که همه میگن چه خبرته پنج تومنننن خرج کردی!

والا همه چی گرونه 

من تا سرکوچه میرم برا بچه خوراکی میخرم  حداقل ۱۰۰ خرج میشه

بعد 39 صفه بازم دارن نصیحت میکنن بخدا متوجه شد اشتبا کرده  

مهربانی‌هایت روزی به تو باز خواهند گشت...🤍🕊تولیدی انواع لباس زنانه ماصوعاmasoua_brand@با عشق برای بانوان سرزمینم تولید می‌شود💜

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم بهتر نیست تا نرفتی تو زندگی دوباره فکرهاتو درباره اش بکنی؟

فعلا ابدا بهش فک نمیکنمم درگیر درسم هستم سر خونه هم اصلا باهاش بحث نمیکنم دلم میخواد دستم مر باشه و زبونم جلوش دراز اللن اب   در هاوون کوفتنه  و من از درسم عقب میوفتم درضمن من باکره نیستم حمایت خانواده هم که هیچ! ! ِِ    به نظرت بهتر نیست وقتی قبول شدم یه اقدام جدی بگم برای اخرین فرصت ؟؟

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
فعلا ابدا بهش فک نمیکنمم درگیر درسم هستم سر خونه هم اصلا باهاش بحث نمیکنم دلم میخواد دستم مر باشه و ...

بعدش خوندم که متاسفانه حمایت خونواده اتو نداری . بذار دستت بره تو جیب خودت و تحت هیچ شرایطی پولتو بهش نده 

اگه دیدی درست نشد وقتی پس انداز مناسبی داشتی جدا شو که محتاج پدر و مادرتم نباسی

استارتر شوهرخواهر منم مثل شوهر شماست اصلا چیزی و متوجه نمیشه اونم به خواهرم خرجی نمیداد یعنی همش میگفت بزار وضعم خوب بشه برات خرج میکنم ولی خواهرم اذیت میشد دیگه یه چیزایی لازم داشت که نمیتونست نخره از طلاهاش میفروخت و خرج میکرد توی پنج سال یه زنجیر و دوتا انگشتر و یه جفت گوشواره فروخت برای چیزایی که لازم داشت اصلا شوهرش متوجه نمیشه طلاهاش کو یا لباسا رو از کجا اورده. ولی خدارو شکر یه سالی هست که وضعش خوب شده هرچی خواهرم بخواد براش میخره. 

ولی عزیزم چرا شما از موضع ضعف برخورد کردی؟ !

چند ساله ازدواج کردی؟!

خیلی محکم و جدی به شوهرت میگفتی درسته اشتباه کردم بدون اطلاعت پول برداشتم ولی بعد چندسال زندگی یعنی حق من نیست هرماه یه پولی واسه خودم خرج کنم؟! ازین به بعدم یه مبلغی ماهانه به خودم بده !

این تاپیکو خوندم شاخ دراوردم والا من کارتای شوهرمو برمیدارم میتوکنم بازم حرف نمیزنه برای عید دوتومن برداشتم هیچی نگفت

توکی هستی +من همون اتفاق خوبم که برات نمیافته
اینجا که همه میگن چه خبرته پنج تومنننن خرج کردی! والا همه چی گرونه  من تا سرکوچه میرم برا بچه ...


نه با قیمتای وحشتناک این دوره تو ۴ماه این رقمه خیلی هم بالا نیست

متاسفانه هرچی رو که ممد نبود و ندید، ما هستیم و داریم با کیفیت ۱۰۸۰ می‌بینیم!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز