اگه حمایت خانوادمو داشتم اصلا کار به اینجا نمیکشید
من قربانی شدم قربانی خودخواهی های اطرافیانم خانوادم همسرم
من از نزدیک ترین هام ضربه خوردم
من از خانوادم ضربه هایی خوردم که شاید اصلا نتونی باورش کنی
ِخیلی بده که اطرافیانت خودشونو به زندگی اروم تو ترجیح بدن
خیلی بد حاصز باشن تو اذیت بشی تا خودشون راحت باشن
من خیلی تنهایی جنگیدم تو تین دوسال
با همه به خاطر ابتدایی ترین حقوقم جنگیدم پدزم مادرم همسرم خانواده همسرم خوهرام