2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
بعدش خوندم که متاسفانه حمایت خونواده اتو نداری . بذار دستت بره تو جیب خودت و تحت هیچ شرایطی پولتو به ...

اگه حمایت خانوادمو داشتم اصلا کار به اینجا نمیکشید 

 من قربانی شدم قربانی خودخواهی های اطرافیانم خانوادم همسرم 

من از نزدیک ترین هام ضربه خوردم 

من از خانوادم ضربه هایی خوردم که شاید اصلا نتونی باورش کنی 

ِخیلی بده که اطرافیانت خودشونو به زندگی اروم تو ترجیح بدن 

خیلی بد حاصز باشن تو اذیت بشی تا خودشون راحت باشن


من خیلی تنهایی جنگیدم تو تین دوسال 

با همه به خاطر ابتدایی ترین حقوقم جنگیدم پدزم مادرم همسرم خانواده همسرم خوهرام


:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
نه نمیداد

خب عزیزم اولا میگی میومده به حسابت در صمن وقتی بهت خرجی نمیداده باید چیکار میکردی خب حتما احتیاج داشتی که خرج کردی پس از کی میگرفتی؟

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استارتر جان من معذرت میخوام که تو تاپیکت خارج از موصوع دردو دل میکنم

واقعا ببخشید 💔

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است

وای خدا من جای تو ترسیدم 😢سعی کن خونسرد باش براش توضیح بده که وقتی بهت پول نمیده و تو نیاز داری باید هم این اتفاق بیوفته

من از دیوانگان دیدمم  ...    هزاران عاقل مرده 🪐🌌
خب عزیزم اولا میگی میومده به حسابت در صمن وقتی بهت خرجی نمیداده باید چیکار میکردی خب حتما احتیاج داش ...

آقا من حرفمو پس میگیرم.😟😟😟😟الان دیدم ماهی دوتومن؟؟؟؟؟؟؟😯😯😥ببخشید مگه نون و پول خوردی.چه خبره.مگه تو هر ماه چیکار میکنی.

فکرکردم زیر پونصد بوده بهت حق دادم.ولی خداییش قشنگ معلومه از اعتمادش سو استفاده کردی

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند
فوقش 2تا چک خورده😞😐

عزیزم امضاتو خوندم. ببین تا اونجا که میتونی به شوهرت گرمی بده. به یه متخصص طب سنتی خوب مراجعه کن انشالله جواب میگیری. بعد اینکه اصلا نباید استرس داشته باشید جفتتون. انشالله هرچه زودتر مادر شی

تاریخ اولین سالروز تولد پسرمه. میشه برا سلامتیش صلوات بفرستید. ممنونم
اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد  همش میگفت من میدونم چکار ...

از ته قلبم خوشحال شدم که کاریت نداشت واقعا نگرانت بودم

از اول تو تاپیکت بودم و کلی ازت حرصم گرفت ولی چیزی نگفتم تا دلت نشکنه

بعد این همیشه حواست باشه که اعتماد به هر قیمتی از خیلی چیزا مهمتره

بهش اینجوری بگو . تو بمن خرجی نمیدی انتظار داری مثل زنهای هرزه برم پشت سرت خیانت کنم تا خرجمو در بیا ...

عزیزم این حرفت زمانی درسته که خانم پول کمی ور داشته باشه.ولی خداییی ماهایی که از قشر متوسط رو به پایینیم هر ماه دوتومن خرج چی باید بکنیم.

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند

اسی خیلی نگرانت شدم چیزی نخوندم‌اصلا کسی میشه مختصر توضیح بده اخرش چی‌شده وای از دنیای چشم‌وهم چشمی وخرجی ندادن اقایون ولی خدایی جرات داشتی هاااا

کاربر سال ۹۶هستم.کاربری ۵ م هست.هنوز نمیدونم‌‌چرا دو بار بخاطر عوض کردن گوشیم سه بار هم نمیدونم دلیلش چی بود😏😏😏😏تورو خدا بی دلیل کاربریمو نترکونید بخدا شماره ندارم🤗🤗🤗🤗
اشکالی نداره عزیزم راحت باش

ممنونم عزیزم❤

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است

من کاری ندارم که کار خوبی کردی یا نه. زیاده خرجت یا نه .

ولی وقتی اینقدر ازش می‌ترسی ، اصلا فکر نمیکردی یه روز می‌فهمه؟ برای امروزت فکری نکرده خرج میکردی؟ 

میشد که هیچوقت متوجه نشه؟!!!!!

هرگاه خداوند تورا به لبه پرتگاه هدایت کرد به او اطمینان کن چون یا تورا از پشت خواهد گرفت یا پرواز کردن را به تو خواهد آموخت.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز