2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بدتر نگرانم کردید شماها  با این پول برا بچه لباس خریدم یا تو خونه برا مواد غذایی و اینا خرج کر ...

ببخشید بعد شوهرتون نمیگفت این لباسا و خوراکیا از کجا اومده؟؟؟؟

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند
ماهی یکی دو تومن

من بودم خفه ت میکردم 

از ادمایی که خیانت در امانت میکنن متنفرم 

چه هزار تومن چه چند میلیون 

چه پول چه وسیله

قرار باشه از جیب شوهرم چیزی بردارم شلوارشو میارم خودش بده چرااینجوری رفتار میکنین واقعا

وای خدا از تاپیکت منم استرس گرفتم

خدایا کمکش کن 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

حالا دیگه خرج کردی دیگه به اعصابت مسلط باش هر چی گفت بگو تو راست میگی،

آب خنکم اماده داشته باش


در همه حال خوشحالم حتی اگه دنیا به کامم نباشه  یا درد بکشم.یکسال بزرگتر شدم  پس باید بیشتر بخندم    
آقا من حرفمو پس میگیرم.😟😟😟😟الان دیدم ماهی دوتومن؟؟؟؟؟؟؟😯😯😥ببخشید مگه نون و پول خوردی.چه خبره. ...

عزیزم کجا زندگی میکنی؟ یه سوپرمارکت بری دوتا خرت و پرت میشه 300 تومن... چیزیه دوتومن؟؟؟ 

خدا وکیلے احساس مےکنم من با باد ھوا زندم با این چیزاے کہ خوندم من دو و چھارصد با اضافہ کاریو کوفتو ز ...

والله منم مثل تو هستم فقط بعضیا بلوف الکی میزنن😂😂

بچه ها کسی از آیفوووووون سر درمیاره😣😣😣😣                                         توروخدا کمکم کنین ........ .میخام باهاش عکس بگیرم  ولی وقتی دکمه اشو میزنم در حیاط باز میشه😢😢😢                                          بعضی ها جوری بیشعورن که دلم میخاد ازشون بپرسم بیشعوریتون ذاتیه یا خودتون هم تلاش میکنید 😬😞باردارنیستم 😔تیکر گذاشتم انشالله تا این تاریخ منم مامان بشم 😍مطمئنم خدا دست خالی نمیزارتم 😍مطمئنم یه روز با بچه تو بغلم میرم مطب دکتری که بدون مقدمه چینی بهم گفت فکرمادرشدن رو از سرت بیرون کن ندید چقد استرس بهم وارد شد ندید من چی کشیدم که همونجا بیهوش شدم 😔مطمئنم خدا امیدمو ناامید نمیکنه 😍
فعلا ابدا بهش فک نمیکنمم درگیر درسم هستم سر خونه هم اصلا باهاش بحث نمیکنم دلم میخواد دستم مر باشه و ...


تاپیکتو خوندم منم خانوادم خیلی بد کردن ولی خداروشکر پول داشتم اصلا برام مهم نیستن تو هم سعی کن تمرکزو بزاری رو درست

توکی هستی +من همون اتفاق خوبم که برات نمیافته
بلوف الکی رو تا اینجا همراهی کردی؟؟ وقتت رو هدر نده برو تا‌پیک های علمی بخون

عزیزم من اصلا کاری با شما نداشتم بخونی پستمو متوجه میشی گفتم کسای که الکی میگن درماه چقدر خرجمون میشه 

والله کشته مرده تاپیکت هم نبودم صدام کردن اومدم جواب دادم 

بچه ها کسی از آیفوووووون سر درمیاره😣😣😣😣                                         توروخدا کمکم کنین ........ .میخام باهاش عکس بگیرم  ولی وقتی دکمه اشو میزنم در حیاط باز میشه😢😢😢                                          بعضی ها جوری بیشعورن که دلم میخاد ازشون بپرسم بیشعوریتون ذاتیه یا خودتون هم تلاش میکنید 😬😞باردارنیستم 😔تیکر گذاشتم انشالله تا این تاریخ منم مامان بشم 😍مطمئنم خدا دست خالی نمیزارتم 😍مطمئنم یه روز با بچه تو بغلم میرم مطب دکتری که بدون مقدمه چینی بهم گفت فکرمادرشدن رو از سرت بیرون کن ندید چقد استرس بهم وارد شد ندید من چی کشیدم که همونجا بیهوش شدم 😔مطمئنم خدا امیدمو ناامید نمیکنه 😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز