2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
حالا نمیداد بابد ماهی ۲ تومن خرج کنی،؟من ک خودم شاغلم کلاسم میرم لیزرمم خودم میدم ماهی ۵۰۰ بیشتر نمی ...

بچه هم داری؟؟ لیزر رو چند وقت یبار میری و چقدر میدی؟ اخه ۵۰۰ تومن که فقط پول لیزر و نهایت کلاسیه که میری 

هیچ خرج دیگه ای نداری یعنی؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزیزم الان نفقه بچه ماهانه ۱۵۰ تعیین میشه...

اخه هرجور حساب کنی،۱۵۰ پوله😕😕😕تو این زمونه که ی پاکت شیر فلان قده(خبر ندارم از قیمتش)

👁️ “زندگی کردن” کمیاب ترین اتفاق دنیاست… اغلب مردم فقط “وجود دارند”…👣 proudly Mom Of Two 💖
شوهر من بیش از حد بی دقته لباسا رو فک میکرد مامانم خریده خوراکی هم نمیپرسید فقط میخورد😘

عزیزم بیشتر پیاماتو خوندم.کار َما از همون اول اشتباه بوده.اینکه شوهرت بهت خرجی نداه و تو سکوت کردی.ماشاالله شوهرت باسواده .خوب میدونه دور و برش چه خبره.باید میگفتی خودتو بچه مایحتاج دارینبه قول خودت مردیکه درامد بالا داره نباید بزاره زن و بچه ش سختی بکشه.اگه پول نمیبره خودت ببرش خرید.بعدم یه وقت پولی میده باهاش چیزی بخری یکم بیشتر از مبلغ خرج شده بگو بقیه شو پس انداز کن.البته این برای مردی که خرجی نمیده 

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند
تاپیکتو خوندم منم خانوادم خیلی بد کردن ولی خداروشکر پول داشتم اصلا برام مهم نیستن تو هم سعی کن تمرکز ...

سعیمو میکنم ممنونم ععیزم تو تاپیکم چیز خاصی ننوشتم بعضی دوستان در جریان کامل این دوسال من هستن کاربری قبلی هام نسبتا شناخته شده بودن  اسمتو ندیدم تا حالا فک نکنم منو بشناسی ممنونم ازت که برام وقت گذاشتیو خوندی 

خانواده یا هرکسی برام بی اهمیته اگه همسرم باشه خوب باشه 

ولی دریغ میکنه از من خیلی چیزا رو 

همین کارو میکنم 

من زندگیمو با دستای خودم نجات میدم  تا اخر عمرم اوضاع به این منوال نمیمونه❤

:"زنان به مراتب بیشتر از مردان با یکدیگر همدردی نشان می دهند و خود را در آلام و مسائل همجنسانشان دخیل می بینند، زنان بدون هیچ رابطه قلبی و در واقع صرفا بر اساس زن بودن با سایر زنان ارتباط کلامی برقرار می کنند و غریبگی در مقابل حس خواهر بودگی رنگ می بازد و باعث مشارکت عاطفی زنان برای فائق آمدن بر وضعیت ناگواری می شود که از جنسیت آنان بر آمده است
بچه هم داری؟؟ لیزر رو چند وقت یبار میری و چقدر میدی؟ اخه ۵۰۰ تومن که فقط پول لیزر و نهایت کلاسیه که ...

خوب کاری کردی ازش پول برداشتی

مردی که خودش پول نده باید یه جور دیگه ازش کشید

والا

زن خرج داره

حالا اخرش چیشد شوهرت اومدخونه دعواکردین؟؟

اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد  همش میگفت من میدونم چکار ...

آخییییییش دیر رسیدم به تاپیکت از کی تا حالا دارم می خونم . به نظر من شوهرت خیلی با شعوره ، فقط بهت استرس وارد کرده و خواسته حساب ببری . آفرین که به آرومی باهاش حرف زدی . خدا رو شکر ختم به خیر شد

الان من قهر باشم یا نه؟؟

بنظر من قهر نباش ولی خب وا هم نده که اون دور بر داره.

بگو کار من اشتباه بوده درست ولی کار تو بیشتر اشتباه بوده.وقتی زنذگیمون شکر خدا خوبه و درامد داریم چرا نباید خوب بپوشیم و خوب بخوریم.بگووقتی کم و کسری داشتم و اهمیت ندادی یا بچه دلش چیزی خاسته و پول نداشته از کارت پول برداشتم چون همین به عقلم رسیده.و تصمیم داشتم بعدا بهت بگم چون میدونستم اخرش با یه پرینت گرفتن میفهمی.

در ۹۹.۹.۱۱زیباترین هدیه مو از خدا گرفتم یه فندوق کوچولوی دوست داشتنی که یه تیکه از وجودمه 😍😍در تاریخ ۹۹.۹.۹.بهتریترین اتفاق زندگیم خواهد افتاد مطمعنم 😍سکوت کن..فرقی نمیکند از روی رضایت باشد یا دلخوری این روزها مردم از سکوت کمتر داستان میسازند

بابا مردا تو اوج عصبانیتم با یه عشوه خر میشن و از خود بیخود میشن ..یه ناز واسش بیاار .بعدشم توضیح بده واسش .تموم ..اولم خودتو بزن به گریه ..الانم به خودت برس ارایش کن .باهاشم بحث نکن .صداتم نبری بالا واسش

بدتر نگرانم کردید شماها  با این پول برا بچه لباس خریدم یا تو خونه برا مواد غذایی و اینا خرج کر ...


متاسفم برای شوهرت که با پول ندادنش باعث شد چنین کاری کنی . خودشم مقصره آدم نباید جیب زنش رو خالی بذاره 

با خدا باش و پادشاهی کن
اولش که رسید حسابی گارد گرفته بود حتی لباسشو عوض نکرد ناهار هم نخورد  همش میگفت من میدونم چکار ...


عزیزم یه کاری یادت میدم موقع دعوا . 9 بار سوره کوثر رو آهسته بخون طرف یا آروم می شه یا اتاق رو ترک می کنه و میره امتحان کن 

با خدا باش و پادشاهی کن
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز