2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست
بذترین چیزی ک میتونه بگه این حرفه لطفا درست راهنمایی کنید 

واقعن چقدر راحت شده....

خوبه شوهر ه هم بره پیش هرزه

بگه پریشب نبودی تمکین کنی مجبور شدم

پروفایلمو ببین لطفن😑اگه دیدی رعایت کن لطفن🤗اگه رعایت کردی خدا هر لحظه پشت و پناهت باشه😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واااا😐 منتظری؟؟


نه بابا منتطر چی هستم. آخه جوری با استرس تاپیک زده بودی من گفتم الان دور از جونت تو راه بیمارستانی😐

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !

نترس بابا 

بهش بگو خودت باید عقلت میرسید زن خرج داره 

بعدش من فکر کردم خودت متوجه شدی پول برداشتم وگرنه زودتر میگفتم وگرنه از کجا میاوردم هزینه خودم و‌بچه پس کوتاهی از خودته 

وای ببین خرجارا که کردی بنویس اخرشم بگو ببخشید و معذرت خواهی کن خیلی خوذت رو مظلوم بگیر 

یعنی میشه من از وزن ۶۰ بیام رو ۵۸😅یعنی چند ماهه میخوام کم کنم نمیشه به امید اینکه تو این دوهفته کم کنم و ۱.۱.۱۴۰۰ (۵۸ )باشم
نه بابا منتطر چی هستم. آخه موری با استرس تاپیک زده بودی من گفتم الان دور از جونت تو راه بیمارستانی😐

الان خدا رو شکر اروم تر شدم

انقدر استرس داشتم بچه هم ترسیده بود😢 

ایشالله که خدا به خیر بگذرونه

معذرت بخواه و قبول کن که اشتباه کردی

دهن به دهنش نذار و حاضر جوابی نکن تا آروم بشه

صورت حساب خریداتو نشون بده و بعد که عصبانیتش فروکش کرد براش دلایلتو بگو

مگر تو در مسیر نسیم ایستاده‌ای امشب/ که عطر زلف پریشان/ دوباره جانم را زِ دست باد/ به آغوش باده میراند؟
الان خدا رو شکر اروم تر شدم انقدر استرس داشتم بچه هم ترسیده بود😢  ایشالله که خدا به خیر بگذر ...

انشالله که بخیر میگذره. 

اما عزیزم شما اگه بخوای خرج کنی. بگو من امروز اینقدر خرج کردم. تمام شد رفت. آخه یهو میره پرینت میگیره میبینه اینقدر خرج شده معلومه کپ میکنه. 


تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز