2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من فقط الان برام سوال اینکه اگه بهت خرجی نمیداده.... تعجب نمی‌کرده یا سوال ازت نمی‌پرسیده که پول اینایی که میخری و از کجا میاری... چجوری خرید میکنی؟؟ 

ولی اگه تاپیکت واقعیه... خواهشا بلبل زبونی نکن و اصلا بهش جواب برگردون... هرچی گفت ساکت سر تو بنداز پایین بگو پشیمونم ببخشید. فقط مظلوم نمایی جواب میده رو مردا همین و بس. 


صدای خر و پف شوهرم دیونم کرده
من فقط الان برام سوال اینکه اگه بهت خرجی نمیداده.... تعجب نمی‌کرده یا سوال ازت نمی‌پرسیده که پول این ...

چرا فک میکنی واقعی نیست؟!

شوهر من خیلی بی توجه هست مثلا مو رنگ کردن و ناخن و اینا رو اصلا متوجه نمیشه!!

بعد چون مامان من عاشق پسرمه خیلی براش خرید میکنه شوهرم هم فک میکنه هر چی پسرم میپوشه یا اسباب بازی ای که میخره رو مامان من خریده!

بذترین چیزی ک میتونه بگه این حرفه لطفا درست راهنمایی کنید 

آره والله من به شوهرم اینجوری بگم سیاه و کبودم میکنه با اینکه تو ده سال زندگیم تو بهم نگفته... مگه هر کی خرجی نداد زنش باید بره هرزه بشه

دخترای قشنگم دوستتون دارم... هر چی آرزوی خوبه مال شماها🥰🥰 دوستان برای آرامش و سلامتی مادر عزیزم صلوات بفرستین. مادرم خیلی سختی کشیده💔💔 

وای خوب شد خانومای نی نی سایت مرد نشدن که خرج خونه بدن

چه همه می خوان استارتر رو برای خرج کردن پول بکشن

چه خبرتونه؟ حقشه دوست داشته خرج کنه ای بابا

این خرج نکنه پس کی خرج کنه؟

  با احمق ها بحث نمیکنم   

چند سال پیش که مجرد بودم خونه بابام اینا... یه زن و شوهر بودن یکسال ازدواج کرده بودن.... طبقه چهارم ما.... اصلا ما با اونا حتی سلام و علیک نداشتیم و هیچ وقتم هیچ بحث و دعوایی بین شون نديديم.... یه شب ساعت 1 اینا.... زنش بدو بدو پله هارو اومد پایین ماهم طبقه اول... 

درو مارو بشدت میزد بعد که درو باز کردیم بدون سلام و علیک اومد تو خونه و درو بست با گریه و سر و وضع نا مناسب. 

تا اومد درو بست شوهرش دنبالش دویید پایین.. نفهمید خونه ماست رفت از در حیاط بیرون فکر کرد زنش رفته تو خیابون. 

منو بابامم چهار چشمی فقط داشتیم زن رو نگاه میکردیم که چیشده این چرا اینجوری اومد تو خونه ما یهو... 

کسی هست بقیه شو بگم... یا فقط دارم الکی برای خودم تایپ میکنم 

صدای خر و پف شوهرم دیونم کرده
من نفقه نمیگیرم چون مطلقه نیستم...منم تعیین نمیکنم اطرافیانی که گرفتن...حالا شما انقدر بگیر فرقی برا ...



مگه هرکی نفقه میگیره مطلقه هست!!! وقتی طلاق بگیری دیگه نفقه نداری نداری !!!!

یاهرکی از هرچی حرف میزنه و اطلاعاتشو به بقیه انتقال میده خودش حتما شامل اون موضوع میشه!!!

منم خیلیارو با این شرایطی ک گفتم دیدم 

شما با این اعصابت چرا کامنت میذاری ک تحمل حرف بقیه رو نداری.

و خدا هست ....
چرا فک میکنی واقعی نیست؟! شوهر من خیلی بی توجه هست مثلا مو رنگ کردن و ناخن و اینا رو اصلا متوج ...


نمیگفت پول روتختی و ظرفا از کجاست؟؟؟؟ حالا شما که شوهرت پول نمیداد واجب بود ظرف و ظروف و روتختی عوض کنی؟؟؟ ببخشیدا اشتباه کردی 

دخترای قشنگم دوستتون دارم... هر چی آرزوی خوبه مال شماها🥰🥰 دوستان برای آرامش و سلامتی مادر عزیزم صلوات بفرستین. مادرم خیلی سختی کشیده💔💔 
چقدرش را پس انداز کردی اگه دیدی اوضاع وخیمه بده بهش یه چیزی شوهرتون خسیسه؟

300😐 نمیشه گفت خسیسه برا خورد و خوراک خوب خرج میکنه . امثال دوبار مسافرت خارج از کشور رفتیم. ولی مثلا تو همون مسافرت من بخوام برا خودم یا بچه لباس بخرم میگه ولش کن دارید که . میریم تو پاساژ از لجش میشینه تو راهرو نمیاد تو مغازه ها. فقط موقع سوغاتی خریدن باهام خوب همراهی میکنه😒 این یه نمونش بود ولی کلا زیاد نمیشه بهش بگم پول بده خرج کنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز