سعیده۱۲۳ مدیر عضویت: 1396/08/03 تعداد پست: 713 عنوان بدبخت شدم! | مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست ما یه منبع درامدی داریم که پولش میاد به حساب منبعد من از اون حساب بدون اطلاع شوهرم خرج میکردمشوهرم رفته گردش حساب گرفته فهمیدهالان زنگ زد داره میاد خونهگفت بچه رو بفرست خونه مامانت من بیام تکلیفتو مشخص کنمدارم از استرس میمیرم! 1398/12/03 | 14:09 61 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سعیده۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1396/08/03 تعداد پست: 713 شوهرت کجاست که دوساعته داره میاد هنوز نرسیده😅. قوی باش و نترس این پول حقت بوده بالاخره میخواستع با ... گفتم که اومد بچه رو ببره صورتحسابو داد و رفت
mahboooobeh عضویت: 1398/10/16 تعداد پست: 11311 اسی توی یه تاپیکت گفتی شوهرت ماهی 300 بهت ماهیانه میداده ولی اینجا میگی چیزی نمیداده!! بعد میگی شوه ... واسه همه پیگیریات مرسی😅
mahboooobeh عضویت: 1398/10/16 تعداد پست: 11311 گفتم که اومد بچه رو ببره صورتحسابو داد و رفت بچه رو خودش برد یا گفت شما ببری؟ نترس اگر میبینی اوضاع خطریه و برای حفاظت از جونت برو تو اتاق درو قفل کن و پشت در باهم دعوا کنید
نخود۱ عضویت: 1398/09/27 تعداد پست: 6934 بعدش توضیح داد خرج خونه رو میده اون خودش میدونه چیکار کرده شما نمیخواد سنگشو به سینه بزنی😊 به نظرت من سنگ کسیو به سینه زدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظور کلبم این بود از اول به اینکار نمیگن خیانت در امانت.چون ان نظر شرعی برداشتن مول از جیب یا کارت شوهر مشکلی نداره.هرچند اخرشمگفتم پول زیادی ورداشته باید کمتر ور میداشت😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
maman982mahdi عضویت: 1398/10/23 تعداد پست: 769 سلام عزیزم.شوهرت اومد چیکار کرد تو چی گفتی مشکلت حل شد!لطفا بگو خیلی وقته منتظرتم
سعیده۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1396/08/03 تعداد پست: 713 بچه رو خودش برد یا گفت شما ببری؟ نترس اگر میبینی اوضاع خطریه و برای حفاظت از جونت برو تو اتاق درو قف ... خودش برد خونه مامانم😐
mamankianam عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 8782 به نظرت من سنگ کسیو به سینه زدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منظور کلبم این بود از اول به اینکار نمیگن ... من نظرمو گغتم شما ریپلای کردی گلم😊
mahboooobeh عضویت: 1398/10/16 تعداد پست: 11311 بچه ها الان شوهرم اومد بچه رو برد بعد صورتحسابم داد گفت که من دو ساعت میرم بیرون یکی یکی خرجا ... خب خداروشکر دعوا نشدع ، کاش طلا میخریدی چند ماهه برداشتی؟
maman_leyla عضویت: 1398/02/13 تعداد پست: 22734 بلاخره استارتر کتک خورد یا نه 😐😐😐😐 تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !
سعیده۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1396/08/03 تعداد پست: 713 سلام عزیزم.شوهرت اومد چیکار کرد تو چی گفتی مشکلت حل شد!لطفا بگو خیلی وقته منتظرتم نه هنوز گفت هر چی خرج کردی بنویس من دو ساعت دیگه میامهر چی شد میام اینجا میگم
سعیده۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1396/08/03 تعداد پست: 713 بلاخره استارتر کتک خورد یا نه 😐😐😐😐 واااا😐 منتظری؟؟
سعیده۱۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1396/08/03 تعداد پست: 713 حالا بخیر گذشت؟؟؟ نمیدونم فعلا بیاد بهش توضیح بدم ببینم چی میگه
فییوناا عضویت: 1397/03/03 تعداد پست: 14445 نمیدونم فعلا بیاد بهش توضیح بدم ببینم چی میگه روی هم چقدر خرج کردی بیشتر از ده ملیون