2777
2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

شما دزد نیستی اسی جون خیلی خیلی بیخیالی نگفتی این پولاروخرج میکنم بعد شوهرم بفهمه چی جوابش بدم الانم اتفاقی که افتاده از یکی قرض بگیر تا اومد بهش بده تا خداینکرده دعواتون نشه بعدکم کم پس انداز کن قرضت برگردون 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا خدایی ناراحت میشدم،ولی طبق گفته استاتر شوهرش بهش نفقه نمیده بیشتر براخانوادش خرج میکنه ،من ازاین ...

منم از این لحاظ حق رو میدم به استارتر ولی اصل قضیه رو ببین به خدا من خودم مرد بودم و زنم اینطوری میکرد خیلی ناراحت میشدم فکر میکردم خیلی چیزای دیگه ازم پنهون میکنه که من نمیدونم😞

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
این پول حقوق نبوده احتمالا ماهم ب جز حقوق پول دیگه هرماه واسمون میومد قبلا

آها👍👌

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
دقیقا من ک نمیتونم این کارو کنم شوهر ادم بی اعتماد میشه

الهی فدات شم‌ 

بالاخره یکی پیدا شد حرف منو بفهمه و حرف حق رو بزنه مرسی نارگیل

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌

بگو حساب خودم بوده دوست داشتم خرج کنم .

بعدم تو خونه خودش خرج کردی دیگه .برای غریبه که خرج نکردی.

یک آیه روی ضریح سرداب امام رضا نوشته شده که خیلی قشنگه:یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون:آنها می خواهند که نور خدا را با دهانشان خاموش کنند ولی خدا نورش را بیشتر میکند.هرچند که کافران خوششان نیاید.

اسی توی یه تاپیکت گفتی شوهرت ماهی 300 بهت ماهیانه میداده ولی اینجا میگی چیزی نمیداده!!

بعد میگی شوهر آدم درآمدش خوبه چرا خرج نکنه ولی تاپیک دیگه گفتی چهار و خورده ای درآمدشه و شما 6 تومن قسط دارید!!

پس به ما راست نگفتی 

یه جورایی از اعتماد شوهرت سواستفاده کردی

در هر صورت امیدوارم به خیر بگذره و مشکلی پیش نیاد


منم از این لحاظ حق رو میدم به استارتر ولی اصل قضیه رو ببین به خدا من خودم مرد بودم و زنم اینطوری میک ...


اره حرف شماهم درسته،خوب ریشه پهانکاری استاتر ازکجا اومده ؟وقتی زنشون روساپورت مالی نمیکنن زنشون ازکجا بیاره،بیشتر باید خودش روسرزنش کنه 

خانومای عزیز بیزحمت منو لایک کنین برم بیام تاپیکو گم نکنم

به بعضیا هم باید گفت :::: هرچقدرم که گنده باشی دیگه گنده تر از زمین که نیستی..... هستی؟؟؟؟؟؟ زمین با همه ابهتش زیر پای         منه پس_________________بکش کنار____________________               
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز