2789
عنوان

بدبخت شدم!

| مشاهده متن کامل بحث + 321584 بازدید | 1516 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خوب خدایی من کارمند نیستم،ولی اکثر اوقات که پولی پس اندازداشتم به شوهرم دادم،ولی خواهرم کارمنده &nbs ...

خوب قربونت بشم خودت میگی خودتون پولتونا میدید به شوهرتون این قضیش فرق داره تا خودش دور از چشم شما یواشکی برداره اونم چند ماه و بهتونم نگه حالا چطور خانومی؟؟؟؟بازم ناراحت نمیشی؟

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
یعنی برا خودتم همینو میگی بری کار کنی شوهرت پولتا ازت بگیره چون شما دونفر یکی هستید؟؟؟اگه اینطور باش ...

تازه عزیزم اگه بری ازعالمان دینم بپرسی،که من به عنوان یک همسر ،شاغلم ،اما از وظالیف خانه داری وهمسرداری چیزی برای همسرم کم نمیزارم،ایا باید پوله حقوقم رو به شوهرم بدم ،اونا قطعا میگن خیر که زن وظیفه ساپورت مالی شوهرش رونداره،من اینو براخواهرم پرسیدم 😊😊

نه من و شوهرم من وتو نداریم اول زندگیمون بهم گفت اول زندگیمونه هرچی پول دارم مال تو فقط اول زندگی از ...

درسته ماهم هز هم پول میگیریم اونم وقتی پول نداره از من میگیره ولی یواشکی برداشتن منظوره منه عزیزم

مثلا پول که نداشته باشه بره یواشکی هرماه از کارتم دوتمن برداره واقعا ناراحت میشم و اینکه ازم مخفی کنه اگه شما با مخفی کاری موافقید این بحثش جداست گلم

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
خوب قربونت بشم خودت میگی خودتون پولتونا میدید به شوهرتون این قضیش فرق داره تا خودش دور از چشم شما یو ...

چرا خدایی ناراحت میشدم،ولی طبق گفته استاتر شوهرش بهش نفقه نمیده بیشتر براخانوادش خرج میکنه ،من ازاین لحاظ گفتم که استاتر حق داره 

تازه عزیزم اگه بری ازعالمان دینم بپرسی،که من به عنوان یک همسر ،شاغلم ،اما از وظالیف خانه داری وهمسرد ...

اینا میدونم خودمم گلم 

منظورم یواشکی برداشتن و مخفی کاریه نه اینکه خودت بدی

بله معلومه که زن نباید به شوهرش پول بده ولی قبول کن خودت مرد بودی و زنت از این مو۱وع رو مخفی میکرد ناراحت میشدی

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌

چی شد دوستان آخرش اومد شوهره یا نه

واسه مردی بمیر که برات😇                              عابربانکشو دربیاره بچپونه تو کیفت😄💳 😎       تب کنه که چی بشه😏😏 برات نون و آب میشه😲😲   یه کم واقع بین باش😜😜

استارتر همسرت اومد سعی کن با آرامش باهاش صحبت کنی. مارو هم بیخبر نذار نگرانتم

مرو راهی که با ریگی بلغزی            مشو بیدی که با بادی بلرزی تو را قدر و تو را قیمت، گران است        مکن کاری که یک ارزن نیرزی...
بابا کلا کارش اشتباهه دیگه باید به شوهرش می گفت دیگه

آفرین منم همینو میگم اگه میگفت برمیداشت که اشکالی نداشت

به درجه ای از انحراف رسیدم که اگه یه درجه دیگه بچرخم به راه راست هدایت میشم😶😜😎اگه تو خوشگلی و شیطان پرست🤘من شیطانم و خوشگل پرست✌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز