2777
2789
عنوان

پوشک مولفیکس

273 بازدید | 42 پست

دوستای عزیزم برای پسرم پوشک مای بیبی استفاده کردم خوب نبود پوشک بارلی خوب بود 

پوشک مولفیکس یا کوکومی یا مرسی مثل بارلی خوبه؟؟

❤ما شاء الله لاحول ولا قوه الا باالله العلی عظیم💜💙💛

من 3 ساله مولفیکس استفاده میکنم عالیه

هم جاذبه هم مقرون به صرفه 

بسم الله الرحمن الرحیم وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ/  مادری دارم لطیفتر از برگ گل🌹، مهربونتر از بارون🌧️، خوبتر از هرچه خوبی تو دنیاست.... 😇تویی که امضامو باز میکنی............. میشه برای سلامتی  هرچه سریعتر مادرم یه صلوات بفرستی؟ ❤️  هروقت فرستادی بگو تا منم برای رسیدن به حاجتت صلوات بفرستم💓/ دنیای من بچه هامن 👧👶 خدایا برام حفظشون کن 🙏🥰🤗

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مثل بارلی پشتش بلنده؟

آره بلنده، اصلا پس نمیزنه

بسم الله الرحمن الرحیم وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ/  مادری دارم لطیفتر از برگ گل🌹، مهربونتر از بارون🌧️، خوبتر از هرچه خوبی تو دنیاست.... 😇تویی که امضامو باز میکنی............. میشه برای سلامتی  هرچه سریعتر مادرم یه صلوات بفرستی؟ ❤️  هروقت فرستادی بگو تا منم برای رسیدن به حاجتت صلوات بفرستم💓/ دنیای من بچه هامن 👧👶 خدایا برام حفظشون کن 🙏🥰🤗

من سه سالو نیم بود مولفیکس مصرف میکردن 

یعنی بهترین برندها هم به پسرم نساخت فقط مولفیکس خوب بود از همه جهت 

چندوقت پیش تو سایت گفتن خراب شده بچه‌هامون میسوزن جوش میزنن من باور نکردم 

تا اینکه تقریبا از اون ماه دوتا بسته خریدم هر دوبار بچم بشدت وحشتناک بهش آلرژی نشون داد خوب بود اما خرابش کرد 

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
برای امضات صلوات فرستادم

ممنون گلم

منم برات فرستادم❤️

بسم الله الرحمن الرحیم وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ/  مادری دارم لطیفتر از برگ گل🌹، مهربونتر از بارون🌧️، خوبتر از هرچه خوبی تو دنیاست.... 😇تویی که امضامو باز میکنی............. میشه برای سلامتی  هرچه سریعتر مادرم یه صلوات بفرستی؟ ❤️  هروقت فرستادی بگو تا منم برای رسیدن به حاجتت صلوات بفرستم💓/ دنیای من بچه هامن 👧👶 خدایا برام حفظشون کن 🙏🥰🤗
من سه سالو نیم بود مولفیکس مصرف میکردن  یعنی بهترین برندها هم به پسرم نساخت فقط مولفیکس خوب بو ...

من هنوزم استفاده میکنم خوبه که😐

بسم الله الرحمن الرحیم وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ/  مادری دارم لطیفتر از برگ گل🌹، مهربونتر از بارون🌧️، خوبتر از هرچه خوبی تو دنیاست.... 😇تویی که امضامو باز میکنی............. میشه برای سلامتی  هرچه سریعتر مادرم یه صلوات بفرستی؟ ❤️  هروقت فرستادی بگو تا منم برای رسیدن به حاجتت صلوات بفرستم💓/ دنیای من بچه هامن 👧👶 خدایا برام حفظشون کن 🙏🥰🤗
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792