2777
2789
بعد چند ساعت مرد علایمش چی بود

رسوندن بیمارستان فقط کلیه نداره همش دیالیز و داره بدبخت درد میکشه

تيكر بارداري نيست ميزنم ايشالا زود باردار بشم دوباره. بچم پاره تنم آسمانی شد بمیرم برا قلبت که دیگه نمیزنه فکر میکردم معجزه ای اما خدا گرفتت ازم قلبم داره تیکه پاره میشه لطفا برای ارامشم دعا کنید 
پس زیادم گناه نداشته دختره

نه همش تقصیر اون بود دیگه،الانم با هیشکدوم از فامیلاش ارتباط نداره چون ازش متنفرن،منو اون از۶سالگی باهم بودیم

کاری نکن مثه تار موهام،تو رو هم بندازم پشت گوشام👈👌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برم چی بگم بگم نمیدونم قرص خوردم یا ن 

یه تشنگی شدیدی به آدم دست میده خوردن آب هم بعدش خطرناکترش میکنه توبدن بهترحلش میکنه سوزش شدیددربدن هم فرداحساس میکنه رودستگاه گوارش انسان فوری اثرمیزاره ..ولی هیچ راه نجاتی نداره 

کاربری جدیدنیستم قبلیموترکوندن... من پرند36هستم.... 

عزيزم قرص برنج همون جا درجا ميكشه ادمو كي گفته ٤٨ساعت بعد ميميره 😕 من دختر خالم نصفشو خورد درجا مرد اوني ك شماخوردي قرص برنج نبوده وگرنه دورازجونت اينجا نبودي

.   ضربان قلبم دخترم ماهورا😍💋🤱                                          من دختر بدی بوده ام ! برای انکه پسری دوستم رادر ماشین ببوسد تمام خیابان را کشیک داده ام ! من به موتور سیکلت هایی که باسرعت از کنارم ردشده اند بلند گفته ام (سگ پدر..) من اینجور مواقع سرم رانینداخته ام پایین؛ مودب نبوده ام و شورش رادرآوردم ام !  زبانم دراز بوده ! من رژ لب هایم را بالای لبم زده ام ! من دختر قرتی فامیل بوده ام ! من دختر بدی بوده ام که روی ابرو ها و موهایش رنگ گذاشته !! دخترِ بدِ کمر باریک ..دختر بدِ زبان دراز ..دختربدی که وسط کتابهایش خوابش میگیرد ..انگشت تفی اش را به صفه میزند دختر بدی که هیچوقت آدم  نمیشود😍

این آدما اگ برن تجربه کسایی رو ک خودکشی کردن و برگشتنو بخونن ب غلط کردن می افتن. تجربه چندتارو میخوندم. یکی میگفت بعضیاشون همیشه توی غل و زنجیرنن بعضیاشونم یه جوری حرکت میکنن و سرشونو انداختن پایین که انگار چوب خشک هستن  بی روح و سرد و ترسناک

یه تشنگی شدیدی به آدم دست میده خوردن آب هم بعدش خطرناکترش میکنه توبدن بهترحلش میکنه سوزش شدیددربدن ه ...

نگفتی بعد چند ساعت میمیره طوری هست علائم دیرتر عمل کنه و تا چند روز زنده باشی

جدی علایمش چی بود

خون بالا اوردن بدن درد شديد جوري بود ك همش ميگفت گوه خوردم دارم از درون ميسوزم كمكم كنين و اين جمله اخرو گفتو تمام

.   ضربان قلبم دخترم ماهورا😍💋🤱                                          من دختر بدی بوده ام ! برای انکه پسری دوستم رادر ماشین ببوسد تمام خیابان را کشیک داده ام ! من به موتور سیکلت هایی که باسرعت از کنارم ردشده اند بلند گفته ام (سگ پدر..) من اینجور مواقع سرم رانینداخته ام پایین؛ مودب نبوده ام و شورش رادرآوردم ام !  زبانم دراز بوده ! من رژ لب هایم را بالای لبم زده ام ! من دختر قرتی فامیل بوده ام ! من دختر بدی بوده ام که روی ابرو ها و موهایش رنگ گذاشته !! دخترِ بدِ کمر باریک ..دختر بدِ زبان دراز ..دختربدی که وسط کتابهایش خوابش میگیرد ..انگشت تفی اش را به صفه میزند دختر بدی که هیچوقت آدم  نمیشود😍
نگفتی بعد چند ساعت میمیره طوری هست علائم دیرتر عمل کنه و تا چند روز زنده باشی

نه به هیچ عنوان چندروزطول نمیکشه فوق فوقش دوساعت طول بکشه قرص برنج فوری اثرمیکنه تومایعات بدن ..

کاربری جدیدنیستم قبلیموترکوندن... من پرند36هستم.... 
خون بالا اوردن بدن درد شديد جوري بود ك همش ميگفت گوه خوردم دارم از درون ميسوزم كمكم كنين و اين جمله ...

من سه روزه معدم درد میکنه و میسوزه از دیروزم تشنگی شدید دارم انگار دهنم خشکه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز