پسره سربازبود19سالش بودمادرش قبل پسره سه چهارسال قبلش خودکشی کردالبته معلوم نبودخودکشی بوده یاشوهره انداختتش پایین ازپنجره آپارتمانشون مادرش واقعن خانوم بودخوش سروزبون معلم بودولی شوهرش بی عرزه وبی کاروکاسبی ولی پررو..معلوم نشدآخرش ..مرده زن میگیره بعدش دیگه این پسربیچاره اومده مرخصی باباباش دعواشون میشه میگن باباباش همیشه دعواداشتن یه خواهرکوچیکم داره
.دیگه پسره میره قرص برنجومیخوره پشیمون میشه میره اورژانس میگه سوختم ازتشنگی دارم میمیرم نجاتم بدیدتوروخداا به دادم برسیدولی دیگه دکترانمیتونن هیچکاری بکنن براش فوت میشه ....