2777
2789
عنوان

اسم ایدی

165 بازدید | 6 پست

سوالم شاید مسخره باشه ولی مهمه..میخام ایدی اینستام رو عوض کنم(الان اسم خودمه)و چیزی بذارم که اسم خودم نباشه بتونن شناسایی کنن ولی یه اسم جالب میخام..نه اسم لوس و ابکی مث دختر بهار و سرگشته و چمیدونم اینا...یه اسم باحال و خوب

«أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ»   خودمونیش میشه: آرزوهاتو وقتی منو(از ته دل) بخونی برآورده میکنم... 🌱🌿   و چقدر قشنگه.   *قسمتی از آیه۱۸۶ سوره بقره 
همین اسم اینجارو بزن

آبی فیروزه ای به انگلیسی بلدید چی میشه؟؟؟یا یچی تو همین مایه ها

«أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ»   خودمونیش میشه: آرزوهاتو وقتی منو(از ته دل) بخونی برآورده میکنم... 🌱🌿   و چقدر قشنگه.   *قسمتی از آیه۱۸۶ سوره بقره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

Turquoise blue

تو گوگل ترنسلیت زدی؟؟

«أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ»   خودمونیش میشه: آرزوهاتو وقتی منو(از ته دل) بخونی برآورده میکنم... 🌱🌿   و چقدر قشنگه.   *قسمتی از آیه۱۸۶ سوره بقره 

سلام عزیزم

شما فصل جار و پنج پایان نامه هم مینویسی؟ تجزیه تحلیل و همه‌چی 

خودم داده ها رو وارد اس پی اس اس کردم فقط میخوام یکی تجزیه تحلیل کنه و اون دو فصل رو ینویسه

سلام عزیزم شما فصل جار و پنج پایان نامه هم مینویسی؟ تجزیه تحلیل و همه‌چی  خودم داده ها رو وار ...

سلام عزیزم بله انجام میدیم .خصوصی پیام بدید لطفا

«أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ»   خودمونیش میشه: آرزوهاتو وقتی منو(از ته دل) بخونی برآورده میکنم... 🌱🌿   و چقدر قشنگه.   *قسمتی از آیه۱۸۶ سوره بقره 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز