دوستانی که کانادا هستین, یه راهنمایی میخوام.شغل من تدریس تو آموزشگاه زبان انگلیسیه.کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی هستم.همسرم هم فوق دیپلم متالورژی و لیسانس مهندسی جوش هست.آیا میتونیم کانادا کار پیدا کنیم؟شما سایتی رو می شناسین که از الان بتونیم کار پیدا کنیم که هم خیالمون راحت باشه هم job offer واسمون امتیاز محسوب بشه؟