2777
2789
خانوما منم از تجربه برادرم که 7 ماهه به تورنتو مهاجرت کرده میگم برادرم حدود 4-5 ماه دنبال کار گشت ولی پیدا نکرد آخرسر تو یک شرکت بسته بندی نان استخدام شد که باید از صبح تا شب سرپا می ایستادو نان بسته بندی میکرد و بعد روزی 10 دفعه بسته های 10 کیلویی نانو جابجا می کرد برادر من چون تو ایران شرکت داشتو خودش مدیرعامل بود همیشه پشت میز نشسته بودو اصلا آمادگی بدنی نداشت بخاطر همینم تو این کار خیلی آسیب جسمانی دید الان دستاش گز گز میکنه و علتشم اینه که مهره های ستون فقراتش بهم نزدیک شده بخاطر حمل ار سنگین این شد که مجبور شد از اون کار بیاد بیرونو رفت دوره آموزشی سکیوریتی رو دید و قبول شد الان نگهبان شده و از طرفیم کالج میره و درس می خونه اینم بگم که همسر و یک دختر 6 ساله هم داره با نظر اون خانومی که گفتن کار پیدا کردن تو تورنتو خیلی سخته کاملا موافقم الان ما تو ایران داریم واسه برادرم غصه می خوریم که اینجوری شده کسی که تو ایران شغل خوبو درآمد خوبی داشت فوق لیسانس داشتو مهندسه بهترینو می خوردنو می پوشدن حالا اونجا اینهمه متحمل سختی شده
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به همه دوستان عزیز کانادایی و در انتظار کانادا شایلین جون به نظر من خیلی زود تصمیم گرفتین که برگردین اگر هدف موندن دارید بمونید و تحمل کنید مطمین باشید هر روز بهتر از روز قبل میشید و کم کم عادت. میکنید.یکی از فامیلهای ما عید با همسرش ازدواج کردن و اومدن تورنتو روزای اول خیلی بی تابی میکرد و لی الان که تقریبا شش ماهه رفتن خیلی بهتر شده تنها خرید میکنه و کلاس زبان میره و الان دلتنگیش کمتر شده درسته مهاجرت سخته ولی خیلی صبر و حوصله میخواد برای تحمل کردن شهرزاد جونم همسر من الان تو linkdln عضو هستن و الان +500 اد لیست دارن به نظر شما این تاثیری تو کار پیدا کردن اونجا دارن و یه خبر اینکه یکی از تو کانادا به همسرم ایمیل داده و دعوت به کارش کرده که اگر الان ویزا دارید خودتونو معرفی کنید ولی متاسفانه ما الان اینجا هستیم و این خیلی امیدوارمون کرده که ادم اگر کمی شانس داشته باشه میتونه کار پیدا کنه
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
دلسا جون خوب واسه چی‌ موندن برادرت و خانوادش؟ اگه واقعا اینقدر دارن اذیت میشن و تو ایران زندگی خیلی‌ خوب داشتن اصلا موندنشون منطقی‌ نیست. ببینید اونهایی که علیرغم سختیهای زیاد میمونن پس حتما برآیند موندن براشون مثبت وگرنه هیچ آدم عاقلی بدون فکر کاری نمی‌کنه. من همیشه گفتم اگر کسی‌ در ایران زندگی‌ خیلی‌ تجملاتی داشته اومدنش اینجا اشتباه محضه. من اینجا رو دوست دارم و تا این لحظه حتا ۱ لحظه هم از آمدنم پشیمون نشدم. تا وقتی‌ هم که اوضاع ایران اینه به برگشت فکر نمیکنم. من در ایران ۱ زندگی‌ متوسط داشتم خودم و شوهرم هر ۲ مهندس عمران هستیم و در ایران کار میکردیم خونه‌ نسبتا خوب داشتیم و ۱ ماشین معمولی‌. اگر بخوام مقایسه کنم الان از نظر مالی بهترم و از نظر آرامش و احترامی که اینجا دارم. من و همسرم هر ۲ همون کار ایرانمون رو انجام میدیم حتا ۱ روز هم کار غیر مرتبط انجام ندادیم البته این به این معنا نیست که کار غیر مرتبط کردن بده من همین الانشم اگر مجبور بشم موقت این کارو می‌کنم.
نه شهرزادجون ما از خدامونه که برگردن ولی برادرم همه اینارو به جون خریده که بمونه نمی دونم شما چجوری اونجا کار خوب گیر آوردین برادر من وقتی ایران بود از وزارت نفت میومدن اصرار میکردن واسه کار تو اونجا ولی قبول نکرد کلی پیشنهاد کاری خوب داشت همیشه با آدمای مهم سرو کله میزد ولی اونجا نتونسته کار خوب پیدا کنه چون بهش میگن باید سابقه کار کانادایی داشته باشی یا تحصیلات و مدرک تحصیلی کانادایی داشته باشی بخاطر همین برادرم تصمیم گرفت بره کالجو درس بخونه تا بعد از پایان درسش بتونه کار خوب گیر بیاره
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
سلام به همه دوستان شهرزاد جون چقدر جالب شما جزء connectionهای همسرم تو linkdlnهستین فامیلیتونو از ادرس ایمیلتون متوجه شدم اسم همسرم Hani zangeneh هستن .شهرزاد جون یه سوال داشتم عزیزم به نظر شما همسرم از چه طریقی میتونه با این کسایی که جزء اد لیستش هستن ارتباط برقرار کنه منظورم ایمیل یا اس ام اس یا وایبری یا تلفنی به نظر شما کدوم مورد اونجا مرسوم تره ممنون میشم جواب بدین
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیاید همه

_88rahaddd | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792