2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوستانی که کانادا هستین, یه راهنمایی میخوام.شغل من تدریس تو آموزشگاه زبان انگلیسیه.کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی هستم.همسرم هم فوق دیپلم متالورژی و لیسانس مهندسی جوش هست.آیا میتونیم کانادا کار پیدا کنیم؟شما سایتی رو می شناسین که از الان بتونیم کار پیدا کنیم که هم خیالمون راحت باشه هم job offer واسمون امتیاز محسوب بشه؟
زهره جان ما از طریق فدرال اسکیل ورکر مهاجرت کردیم و راضی هستیم اما ممکنه تو همین سایت چند نفر پیدا بشن که با همین شرایط مهاجرت کردن و راضی نیستن. کلا کار پیدا کردن کار سختیه اما اگر کار خوب داشته باشی همه چیز خوبه. و اما من اطلاعی در مورد رشته شما ندارم . راستش من نمیدونم شما با فوق لیسانس زبان انگلیسی در ایران کارتون چیه؟ ولی در ایران شما با این مدرک میتونید مدرس زبان باشید که اینجا این قضیه منتفیه اما دونستن انگلیسی به زندگیتون اینجا کمک می کنه. قضیه جاب آفر رو به نظر من بطور کل فراموش کنید تقریبا محاله که بتونید خارج از کشور کانادا باشید و از طریق این سایتها با جاب آفر بیاید. فقط این مساله در صورتی امکان پذیر میشه که آشنایی اینور داشته باشید که بخواد هر جور شده شما رو بیاره که اونم خیلی خیلی سخته.
شهرزاد جان من چند تا سوال دارم میشه تو پیام خصوصی یا ایمیل شماره بدی باهات صحبت کنم؟من میخواتم مدرکمو بخرم.به نظرت وقت میکنم واسه امسال به برنامه اسکیل ورکر برسم؟ایا مدارک قبل ارسال باید ارزیابی بشه یا بعدش هم میشه؟شما چقدر هزینه کردین؟وکیل داشتین یا خودتون اقدام کردین؟ببخشید زیاد سوال میپرسم.
زهره جان من میتونم شمارمو بهت بدم که با هم صحبت کنیم ولی موضوع اینه که من جواب سوالهای شما رو نمیدونم. ما خیلی وقت پیش اقدام کردیم و قانون از اون موقع خیلی عوض شده. اون زمانی که ما اپلای کردیم سیستم یک ساله نبود و وقت بیشتری داشتیم. مدارک رو لازم نبود اون موقع قبل ارسال ارزیابی کنیم ولی الان رو نمیدونم. میدونم که تو همین تاپیک تازگیها سما جون اپلای کرده فکر میکنم اون بهترین کسیه که یمتونه جواب سوالهاتو بده. بازم اگر فکر میکنی میتونم کمکت کنم بگو که ادرس ایمیلم رو برات بذارم.
سلام به همه دوستان عزیز زهره جان این پروسه اصلا احتیاجی به وکیل نداره و مدارک فرستادن هیچ کاری نداری فقط کمی دقت و حوصله میخواد و اگر واقعا تصمیم به مهاجرت دارین امسال فرصت خوبیه برای رفتن زودتر مدارکتو اماده کن و بفرست که بتونی برسی نگرانی کار همه ما داریم باید یکسری ایتم ها رو رعایت کنی تا بتونی یه کار پیدا کنی البته منم از تجربیات دوستان میگم ما خودمونم منتظر فایل نامبر هستیم
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
یعنی مدرک زبان فرانسوی نمیخواد ؟ اگه زبان بخونم پس کی زبان فرانسوی بخونم ؟ کانادا هنوزم برای بچه تابع خاکه ؟
آخه چطوری دلت میاد بابت ( لوازم آرایشت ) خرگوشا زجر بکشن ؟؟ http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=906628
شهرزاد جان یک خانواده ای تازه وارد تورنتو شده (تازه یعنی حدود ٦ ماه فکر کنم) بعد مهندس عمران هستن و برای کارهای PENG شهادت یک مهندس که PENG داره رو لازم دارن، اینجور که برام توضیح دادن یعنی یه مهندس ایرانی که PENG داره اگر مدارک اینها رو تایید کنه و بگه مدرکشون مهندسی هست دیگه لازم نیست که هزینه کنن و ترجمه و تایید کنن، از اونجایی که این بندگان خدا لندینگشون قبلا بوده و برای زندگی تازه اومدن مجبورن خیلی مراحل برن تا PENG اپلای کنن. ایا شما ممکن هست قبول کنید کمک و راهنمایی شون کنید؟ اگر ممکنه در این صورت ایمیل یا هرچیزی که بشه با شما تماس بگیرن رو به من پیغام خصوصی بدید یک دنیا لطف کردید
سلام دوستان من الان یکهفتست که اومدم تورنتو ولی دچار دپرشن بدی شدم و تا سه هفته دیگه برمیگردیم ایران..میدونم که اولش سخته و باید تحمل کرد تو رو خدا بهم نخندین ولی موضوع اینه که من اصلا اینده ای اینجا برای خودم متصور نیستم و دلم خوش نیست. از راهنماییهای دوستانی چون شهرزادجون و نیلو جون که قبلا بسیار منو راهنمایی کردن ممنونم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

وایی

s_t_a_y | 1 دقیقه پیش

کتک همسر

nili34 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز