2777
2789
سما جون تبریک میگم ایشالا تا آخرش براتون خوب باشه...ما هم درگیریم فعلا
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام دوستان عزیز من تازه دارم واسه اسکیل ورکر اقدام میکنم.از بابت زبان هم مشکل ندارم خودم زبان تدریس میکنم. چند تا سوال دارم که ممنون میشم کمکم کنین. 1- کسی بوده که با موفقیت کاراشو بدون وکیل انجام داده باشه؟ 2 - آدرس سایت مهاجرت به کانادا رو دارین واسه تشکیل پرونده و ارسال مدارک؟ 3 - این پروسه چقدر زمان میبره از ابتدای تشکیل پرونده حداقل و حداکثر؟ 4- هزینه تقریبا چقدره؟ 5- پولی که باید تو حساب ارزی باشه از چه زمانی باید تو گردش باشه؟ 6- کدوم بانک الان حساب ارزی باز میکنه؟
سلام دوستان ممنون نه ما وکیل نداشتیم. ما پارسال تمام مدارکمون آماده بود تا اردیبهشت صبر کردیم که متوجه شدیم آیلتس باید تمام اسکیل ها بالای 6 باشه همسرم دوباره امتحان داد و خدا رو شکر امروز پست کردیم. ما حدود 8 ملیون هزینه کردیم که خوب یه سری هزینه ها اضافی بود مثل آیلتسی که همسرم مجبور شد دوباره بده و هزینه ی پست که عموم از کانادا مدارک فرستاد اما خب هزینه ی ترجمه و مهر دادکستری خیلی گرون شده
سلام به همه دوستان سما جون من کاری نکردم دوست خوبم امیدوارم همیشه موفق باشید و خیلی خوشحالم که مدارکو فرستادید
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
مامان عسل جون عزیزم شما تا اول ژانویه فرصت داری اما به شرط اینکه رشتتون پر نشه برای تمکن مالی هم ما دو نفر بودیم حدود 11 دلار باید تو حسابمون میبود ما فکر می کردیم گردش مهمه اما یه حساب 24 ساعته میگیره بانک و میده
وااااااااااااای سما جون چه عالی خدا رو شکر اتفاقا هرچقدر زمان بزارید برای زبان بهتر هست و اینجا نتیچه بهتری میگیرید تو سایتهای کاریابی برید و نگاه کنید اگر برای شغلتون مدرکی میخواهن تا ایران هستند بگیرید مبارک باشه آناهیتا جان ما وقتی رسیدیم کانادا مستقیم از فرودگاه رقتیم بیمارستان چون پسرم گه اونموقع 9 ماهش بود دچار عفونت شدید شده بود و ... و 3 روز در بیمارستان کودکان بودیمو 400$ دادیم ولی تا کارت سلامتمون اومد پول ریختن به حسابمون البته ما استان ساسکچوان بودیم ولی شما اگر مقصدتون اونتاریو هست این قانون شامل حال شما نمیشه
مرسی سما جونم شما هم پارسال برای wesخیلی کمکم کردی تو این مرحله همه باید به همه کمک کنن تا بتونن بدون مشکل مدارکو فایل کنن
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
به نظر من اگر میخواهید بدون وکیل برای کانادا اقدام کنید این کارها رو بکنید 1) اولین چیز برای مهاجرت لازمه داشتن IELTSهست قبل از فرم پر کردن 2) تا میتوانید برید پیش وکیلهای مختلف لااقل 3-4 برید هر کدوم تجربهای دارن و یک راهی رو بهتون نشون میدن جلسه مشاور مجانی هست اگرتهران هستید شرکت ادیسه حتما برید 3)شما برای مهاجرت گردش حساب لازم دارید بستگی به تعداد افراد خانواده مقدار موجودی متفاوت هست و نمیخواهد ارز درش بزارید حساب بانکی را باز کنید و پولهاتون را ذخیره کنید 4)این سایت بهترین کمک به شما میکنه http://www.applyabroad.org/forum/forumdisplay.php?44-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طرح درس

abbasia | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز