سلام دوستان عزیز من تازه دارم واسه اسکیل ورکر اقدام میکنم.از بابت زبان هم مشکل ندارم خودم زبان تدریس میکنم. چند تا سوال دارم که ممنون میشم کمکم کنین. 1- کسی بوده که با موفقیت کاراشو بدون وکیل انجام داده باشه؟ 2 - آدرس سایت مهاجرت به کانادا رو دارین واسه تشکیل پرونده و ارسال مدارک؟ 3 - این پروسه چقدر زمان میبره از ابتدای تشکیل پرونده حداقل و حداکثر؟ 4- هزینه تقریبا چقدره؟ 5- پولی که باید تو حساب ارزی باشه از چه زمانی باید تو گردش باشه؟ 6- کدوم بانک الان حساب ارزی باز میکنه؟