لیلیان جون ولکام بک :) ما آمریکاییم و فکر نکنم دیگه برگردیم کانادا چون من یه جاب پرمننت تو یه شرکت خوب گرفتم و همسرم هم از سطح ریسرچ اینجا خیلی راضیه. تو کانادا هم موقعیت کاری خاصی برامون پیش نیومده. فقط همسرم چند وقت پیش دانشگاه گوالف مصاحبه شد که در نهایت یکی از کسایی که تو پروژه هاشون همکار بود ولی تو Government کار میکرد که البته ایشون هم ایرانی هست رو گرفتن. لیلیان جون به نظرم الان زوده کاپشن بخری. اگه ماشین هم دارید خیلی لازم نیست یه چیز خیلی گرم بگیری ولی خوب اگه اهل اسکی و ورزشهای زمستونی هستی لازمه.