2777
2789
مامان رهام جون کاملا بستگی به شرایط شما داره. شما ببینید امتیاز لازم رو برای کبک دارید یا فدرال!؟!!؟!!!!!! بعد تصمیم بگیرید :) ، به نظر من آیلتس می تونه راحت تر باشه چون همه یک زمینه ای در زبان انگلیسی داریم ولی در مورد فرانسه چیزی نمی دونیم و باید از صفر شروع کنیم!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

المیرا جون آره... البته بیشتر هم رفتن برندهاى ارزون خریدن. ولى من مى گم اگه زمستون امسال هم مثل پارسال باشه بهتره یه برند درست و حسابى بخریم.😉 در مورد وسایل مدرسه متاسفانه اصلا تخصص ندارم چون دخترام تازه دو سالو هشت ماهشونه. اما خیلى لگاز دوستان اینجا هستن که مى تونن راهنمایی کنن عزیزم. مامان رهام شما هم دانشجویی اومدید کانادا؟ ما هم در شرف اقدام براى پى آریم ولى شصت و هشت امتیاز مى خواد هااا بعد این که 2bتو فرانسه؟ چون همسر من الان 2bرو گرفته منم انشالله سه ماه دیگه مى گیرم چیزى که من فکر مى کنم 2b رو گرفتن اونم با کلاسهاى امیگریشن اصلاااا سخت نیست و حدودا بعد از یک سال به اون مدرک مى رسید البته اگه از آ الفبا شروع کنید مثل من😁 حالا من نمى دونم فرنچ یا انگلیسى مى خواى... فرنچ واسه ما سخت نبوده آیلتس هم اون نمره اى که مى خواد اصلا سخت نیست. سخت و آسونی به جایگاه ما تو اون زبان داره... بنظر من. ولى نظر شخصى من اینه که زبان انگلیسى خیلى آسونتره تو دیکته و گرامر.
.
سلام به همگی المیرا جان من برای دختر و پسرم بیشتر از ttp://www.childrensplace.com/webapp/wcs/stores/servlet/en/canadastore/home خرید میکنم و راضی هستم مخصوصا online هم خیلی خرید کردم حالا وسایل مدرسه کیف و کیف نهارشون ودفتر و جا مدادی زا از همین جا سفارش دادم مخصوصا اگر عضو بشین براتون ایمیل تخفیف هاش مییاد و بیشتر مواقع پول پست هم مجانی هست http://www.childrensplace.com/webapp/wcs/stores/servlet/en/canadastore/search/girls-clothing/girls-school-uniforms بقیه لوازم تحریر را هم از walmart گرفتم لی لی جان فدرال 68 امتیاز میخواهد ولی فکر کتم کبک کمتره
سلام بچه ها ختم کلیمیه گذاشتم برایه انشاالله حاجت روای دوست داشتید بیاید چله رو انجام بدیم انشاالله حاجت روا بشیم http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=951257
هیچ کودکی نگران وعده بعدیِ غذایش نیست،زیرابه مهربانیِ مادرش ایمان دارد... ایکاش من هم مثل او به خدایم ایمان داشتم...  
نه صد گل جان کبک هم 68مى خواد. خوبیش اینه که با شرکت تو کلاسهاى ایمیگریشن شانزده امتیاز مى گیرى واسه 2ب شما که الان چن وقتى هست کانادایی راستى خبر دارید حراجى هاى توپ برندهایی مثل کارترز و گپ و... کى هست ؟ من فعلا حراج آنچنانى ندیدم😌
.
سلام دوستان من و همسرم میخوایم اقدام کنیم برای زندگی در خارج از کشور الویت اولمون هم کانادا هست همسرم میگه یه چجندسالی بریم ترکیه بعد از اونجا برای رفتن به کشور مورد نظرمون اقدام کنیم حالا به نظر شما همین راههای مخصوص مهاجرت به کانادا بهتره یا از راه ترکیه بریم و اینکه بهتر از کانادا هم کشوری برای مهاجرت هست؟؟؟ چون ما میخوایم از مهارتمون اونجا برای درآمد استفاده کنیم همسرم مهندس کامپیوتر و طراح وب هست و مدرس هم هست خودمم گرافیست و طراح تبلیغاتی هستم و البته مدرک معتبر آشپزی هم دارم
مـرد که تـــــــــــو باشی زن بــودن خوب است ..

از میان تمـام مذکرهای دنیا ...


فقط کـافیــــــست پــای تــــــــــو در میان باشـد ..

نمیدانی برای تـــــــــــــــو خانـوم بودن چه کیـفی دارد ...
http://chefartist.ir/
الی جون همین ایران بمونید و تمام انرژی تون و پولتون رو برای آموزش زبان و مهاجرت به استرالیا وکانادا بزاریدمعلم خصوصی برای زبان بگیرید در سایتهای کاریابی کانادا و استرالیا جستحو کنید ببینید برای شغل شما چه مدارکی میخواهن اگر مدرک بین المملی یا چیزی شوهرتون لازم داره همین ایران برید دنبالش من هم مثل همسرتون هستم ولی در زمینه تست کار کردم این تجربه 2 ساله من از مهاجرت به کانادا هست به نظر من مهاجرت به ترکیه کمکی به شما نمیکنه و امتیازی هم برای رفتن به کانادا و استرالیا براتون نداره وقتی میخواهین مهاجرت کنید به هر کشوری نرید که فقط از ایران خارج شده باشه کشوری برید که لااقل نسلهای آیندتون دیگه مهاجرت نکنند بعد هم ارزش سختیهای مهاجرت رو داشته باشه ما مهاجرت نمیکنیم که فقط مهاجرت کرده باشیم ما باید جایی بریم که بتوانیم با تلاش و کوشش به جایگاه بهتری از اونچه که در کشور مبدا بودیم برسیم یا لااقل همون جایگاه و خیالمون هم از آینده فرزندانمون راحت باشه به نظر من مهاجرت به ترکیه اشتباه است جز هدر دادن وقت و انرژی و پول و عمرتون فایده دیگه نداره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز