المیرا جون آره... البته بیشتر هم رفتن برندهاى ارزون خریدن. ولى من مى گم اگه زمستون امسال هم مثل پارسال باشه بهتره یه برند درست و حسابى بخریم.😉 در مورد وسایل مدرسه متاسفانه اصلا تخصص ندارم چون دخترام تازه دو سالو هشت ماهشونه. اما خیلى لگاز دوستان اینجا هستن که مى تونن راهنمایی کنن عزیزم. مامان رهام شما هم دانشجویی اومدید کانادا؟ ما هم در شرف اقدام براى پى آریم ولى شصت و هشت امتیاز مى خواد هااا بعد این که 2bتو فرانسه؟ چون همسر من الان 2bرو گرفته منم انشالله سه ماه دیگه مى گیرم چیزى که من فکر مى کنم 2b رو گرفتن اونم با کلاسهاى امیگریشن اصلاااا سخت نیست و حدودا بعد از یک سال به اون مدرک مى رسید البته اگه از آ الفبا شروع کنید مثل من😁 حالا من نمى دونم فرنچ یا انگلیسى مى خواى... فرنچ واسه ما سخت نبوده آیلتس هم اون نمره اى که مى خواد اصلا سخت نیست. سخت و آسونی به جایگاه ما تو اون زبان داره... بنظر من. ولى نظر شخصى من اینه که زبان انگلیسى خیلى آسونتره تو دیکته و گرامر.