2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نجما حون من یک تجربه مثل شما دارم ما بچه دار نمیشدیم و مسئله از همسرم بود مدام هم میگقت من اصلا بچه نمیخواهم منظورم اینکه میفهمم چی میگید ولی شما راه خودتونو برو و همیشه به همسرت بگو که دلت میخواهد مادر بشی کم کم آقایون نرم میشن
صد گل جون دوبار سقط یکبار کورتاژ یکبار ازدست دادن چند فولی همزمان و از همه سختتر از دست دادن یک دختر 18 ماهه دیگهکوهم بود از پا درمیورد هم بچه میخوام هم حوصله سرو کله زدن با شوهر ندارم مشکل خاصی هیچ کدوم نداریم الحمدالله ولی چون فامیلیم ژن ناقص با احتمال 25% اشتراک میگذاریم هربار دیگه چشمش ترسیده عاشق بچه است ولی برتی من و بچه و مسوولیتش میترسه ضمنه اینکه همسالیم و اون حالا حالاها وقت داره و خیالش راحته
چون سر آمد دولت شب‌های وصل - بگذرد ایام هجران نیز هم
سلام بر دوستان گل ممنون صدگل جان... حراج دسامبر و ژانویه خیلى خوب بود ولى از حراج این فصبگل راضى نبودم😒 انتظار بیشترى داشتم. الى جان صدگل خیلى قشنگ گفت و نظر من هم نظر ایشون هست ترکیه کشور بدى نیست اما مزایا نداره واسه بچه ها...که اگه اوکى بود خود ترکیه اى ها انقد مهجرت نمى کردن به اروپا😛 من فکر مى کنم کانادا هم بهتر از استرالیاست... کانادایی ها هم واقعا آدماى مهربونى هستن آدم احساس غربت نمى کنه. ما هم بین کانادا و امریکا اصرار داشتیم کانادا بیاییم با این که ویزا امریکا رو هم گرفته بودیم. قضییه امنیتش. تحصیل بعد از اخذ اقامت با شهریه خیلى کمتر. نژاد پرستى کمتر نسبت به اروپا. هواى سالم. بیمه. من استرالیا رو نمى دونم خوبه یا نه ولى یه دوست کره اى بهم گفت من رفتم استرالیا پوستم پر لکه شد و آلرژى پیدا کردم بخاطر مشکل اوزون. ولى خودم هیچ اطلاعاتى ندارم. بنظر من شما مدارک رو آماده کنید واسه مهاجرت انشالله ظرف چند سال آینده رفتنتون جور مى شه این مدت هم تو ایران مى تونید پس انداز کنید. ترکیه اتلاف وقته بنظر منم. نجما جون ناراحت شدم عزیزم. ولى بى خیال نشو... بنظر من پى گیرى کن... راستى بچه ها سماء هم مدارکشون کامل شده در شرف فرستادنه
.
سلام دوستای خوبم حالتون چه طوره؟ من زیاد وقت نمیکنم بیام سربزنم الان کلی صفحات قیلی رو خوندم خوشحالم که تاپیک پابرجاست من یه مدت سرمو بت کلاسای مختلف گرم کردخ بودم و یه مدتی هست که سرکار میرم اگر بشه برای ترم ژانویه کالج میخوام ثبت نام کنم نمرخ زبان چنرال دارم اما باید یه امتحان زبان اکادمی هم بدم که اصلا وقت نمبشه بخونم
نجما جون اگر ممکنه میشه بدونم چرا دلبند ١٨ ماهه ات برگشت بهشت؟ بیماری داشت یا حادثه ای چیزی؟ قلبم خیلی به درد اومده :( اصن حال روحم بد شد وقتی نوشته ات رو خوندم. دلسرد نشو و سعی خودت رو بکن که مادر بشی انشالله
نه من نمیخوام پناهنده بشم فقط شنیده بودم اگه 1 سال تو ترکیه زندگی کنید و ملک بخرید اقامت ترکیه میدن و اگه اقامت ترکیه بگیرید راحت اقامت کشورای دیگه هم میدن شاید چیزی که من شنیدم اشتباهه اینو از چندتا دوستان که الان یکیشون تازگیا رفت ترکیه شنیدم اونا از ترکیه میخوان برن کانادا ما فقط طریق کاری میتونیم بریم چون سرمایه گذاریش خیلی بیشتر پول میخواست پس یعنی میگید همین جا پس انداز کنیم بهتره درسته؟؟؟؟ ما تازه اول راه هستیم و من خیلی می ترسم و دودل هستم
مـرد که تـــــــــــو باشی زن بــودن خوب است ..

از میان تمـام مذکرهای دنیا ...


فقط کـافیــــــست پــای تــــــــــو در میان باشـد ..

نمیدانی برای تـــــــــــــــو خانـوم بودن چه کیـفی دارد ...
http://chefartist.ir/
خدا عزیزانتون رو براتون حفظ کنه نیلو جان بیماری ژنتیکی داشت بعد از 6 ماهگی خودش رو نشون داد و یهو ضعیف شد دیستروفی عضلانی بود یک چیزی شبیهALS که حرفش زیاده فقط این ضعف عضلانی سریع تو بچگی میکشه طفل رو!
چون سر آمد دولت شب‌های وصل - بگذرد ایام هجران نیز هم
خانم الی اگر وضع مالیتون خوبه و تو ایران جزو قشر مرفه هستید ، از من بشنوید و اصلا سودای مهاجرت رو از سر به در کنید یا اینکه یکی از این برنامه هایی که پاسپورت میفروشن مثل بلغارستان و قبرس و اینا رو مراجعه کنید اما اگر زندگی معمولی دارید که به سطح ضعیف تر نزدیک تره ، مهاجرت میتونه شانس خوبی باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش