صد گل جون دوبار سقط یکبار کورتاژ یکبار ازدست دادن چند فولی همزمان و از همه سختتر از دست دادن یک دختر 18 ماهه دیگهکوهم بود از پا درمیورد هم بچه میخوام هم حوصله سرو کله زدن با شوهر ندارم مشکل خاصی هیچ کدوم نداریم الحمدالله ولی چون فامیلیم ژن ناقص با احتمال 25% اشتراک میگذاریم هربار دیگه چشمش ترسیده عاشق بچه است ولی برتی من و بچه و مسوولیتش میترسه ضمنه اینکه همسالیم و اون حالا حالاها وقت داره و خیالش راحته
چون سر آمد دولت شبهای وصل - بگذرد ایام هجران نیز هم