2777
2789
شهرزاد و نیلوی عزیزم واقعا ممنونم از راهنماییهای خوبتون شاید چیزهایی که شما میگید رو حتی دوستان ما که اونجا هستن ندونن و یا نگن چون من ازشون نشنیده بودم..به هر حال طبق گفته نیلو جون ماها باید تو کشور غربت پشت هم باشیم و حداقل یه راهنمایی درست بکنیم. دوستان در منطقه نورث یورک مدارس خوبی میشناسین که رنکینگشون سبز باشه؟ چون در بدو ورود دخترم باید مدرسه بره و اگه مدارسی رو تو اون منطقه بهم معرفی کنین ممنون میشم ببخشید که اینقدر ازتون سوال میکنم
شایلین عزیز من نورث یورک زندگی نمیکنم ولی تا اونجایی که میدونم تنها مدرسه ی انگلیسی با رنک خوب در اون منطقه seneca هستش. ولی از همه مهمتر اینه که شما مدرسه رو انتخاب نمیکنی، شما وقتی خونه گرفتی ادرسش رو سایت زیر (فقط اسم خیابون رو) میزنی: http://tdsb.on.ca/Findyour/School/ByAddress.aspx

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگر فرزندت کلاس اولی یا حتی کلاس دومی ه ، شدیدن و اکیدن بهت توصیه میکنم که در مدارس French immersion ثبت نامش کنی، چون مدارس فرانسوی همگی رنک خوب و معلم های خوب و سیستم خوب دارن.
این تمام اطلاعات من از مدرسه بود. یک راه دیگه هم هست ، که نمیدونم وبلاگ اقای بسطامی رو خوندی یا نه، ایشون توصیه کرده بود اول مدرسه رو انتخاب کنید و بعد در محدوده ی اون مدرسه دنبال خونه بگردید. اغلب مهاجرانی که خیلی درس بچه براشون مهمه ، مثل هندی ها و اروپایی ها من دیده ام که این روش رو میرن و چون خونه هایی که به مدرسه های خوب لینک میشن گرونتره، سراغ واحد های کوچیکتر میرن.
در مورد مدرسه ی فرنچ نگران نباش. فکر میکنم تا سال دوم فقط فرانسه میخونن ، اونهم بطور خیلیدخوب جوری که اصلا نیازی به کمک پدر و مادر در درس ها نیست چون معلم ها بسیار تعلیم دیده و منضبط و مسئول هستن و اصلا قانون مدرسه اینه که باید به این نحو کامل با بچه کار کنن( بر خلاف اغلب مدارس انگلیسی مناطق مهاجر نشین) بعد از کلاس سوم به بعد کم کم درصد انگلیسی اموزش رو بالا میبرن ، نظامشون بسیار بسیار دقیق و جواب پس داده است. اینجور بگم که بچه هایی که مدارس فرنچ میرن هر لحظه میتونن به مدارس انگلیسی وارد بشن ولی عکس این جریان وجود نداره و کسی که رفته سیستم انگلیسی نمیتونه وارد سیستم فرنچ بشه. از همه مهمتر رنکینگ مدارس فرنچ ه که معمولا بالاتر از مدرسه ی انگلیسی ه همون منطقه است .
shailin jan ma khodemun khunamun ro bar asase madresye pearam kharidim. pesare man Seneca hill school mire ke rankingesg 9.9 az 10 ast. mituni beri madarese khub ro peida kuni o to on mahdoode khune begiri. man baraxe niloo jonn kheili ba madarese french movafegh nistam be khosoos vase bacheyi ke hanooz english balad nist.
شایلین جان به نظر من هم اول مدرسه رو انتخاب کن و بعد خونه. من به شدت با مدرسه فرانسه زبان موافقم و به نظرم وقتی یه همچین فرصت طلایی فراهمه که بچه تو سن پایین بتونه یه زبان دیگه تو مدارس خیلی خوب دولتی یاد بگیره چرا که نه. شما در نظر بگیر ماها خودمون با چه شرایطی (با صرف وقت و هزینه زیاد) زبان انگلیسی خوندیم که 100 سال هم تو کانادا باشیم نمبتونیم نیتیو حرف بزنیم حالا اگه از همون کلاس اول میرفتیم مدرسه زبان انگلیسی بدون هیچ هزینه ای ببینن چقدر تفاوت داشت. ضمن اینکه تو کانادا دونستن دو زبان کلی امتیازه. من چند سال پیش کلاس زبان فرانسه میرفتم اونجا کسایی که تو سن پایین بودند 18و 19 ساله ها خیلی از اینکه والدینشون اونا رو مدرسه زبان فرانسه نذاشتن ناراحت بودن. و اینکه معلممون میگفت الان دونستن دو تا زبان لازمه ولی چندین سال دیگه حتمیه. اولش یه کم سختی داره مخصوصا که شما خودتون هم تازه مهاجر هستید و با سختیهای اول مهاجرت قراره مواجه بشید ولی به نظرم ارزش سختی کشیدن رو داره. ما هم 2 هفته قبل از شروع کلاس اول دخترم اومدیم و من گذاشتمش مدرسه فرانسه (ما آمریکا هستیم و 6 سال کانادا زندگی کردیم). دختره من تا 4 سالگی کانادا بود و از 4 تا 6 سالگی ایران. انگلیسی رو یادش رفته بود ولی چون زمینه داشت وقتی اومدیم سریع راه افتاد ولی باز هم میشه گفت وقتی اومدیم یه دفعه 2 تا زبان رو شروع کرد به یادگیری. 2 ماهه اول سخت بود و یه وقتایی خودش بهونه میگرفت ولی الان خدا رو شکر خیلی خوبه و امسال هم مبره کلاس سوم.
ضمنا اینم بگم برای بچه هایی که زبان مادریشون انگلیسی نیست تو همون مدرسه پروگرم English as a second language دارند که اون بچه ها رو روزانه به طور جداگانه انگلیسی یاد میدن. کلاس دوم هم به طور رسمی 1 زنگ انگلیسی دارند و از کلاس سوم هم نصف فرانسه و نصف انگلیسیه. اینه که اصلا نگران یادگیری انگلیسیش نباش.
سلام دوستان عزیز ما بالاخره مدارک رو فرستادیم خدا کنه مشکلی نداشته باشه اخه همسرم خیلی با دقت و وسواس اونا رو پر کرد و فرستاد انشالله روزی همه دوستان باشه
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
وای مصی جون کاش زودتر این مطالب راجب مدرسه میدونستم حالا من دخترم رو مدرسه انگلیسی نوشتم یعنی به کمک والدین اصلا لازم نیست؟ من همش ترسیدم احتیاج به کمک ما باشه و من و بابا ازعهده اون بر نیایم پس برم تا فرصت هست کلاسش رو عوض کنم آره؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز