2777
2789
صدگل جون اگه دخترت میره پیش دبستانی یا کلاس اول یه لحظه هم صبر نکن و حتما مدرسه فرانسه ثبتِ نامش کن. مخصوصاً که شما مدتی‌ هست اینجا هستید و استیبل شدید. نیازی نیست والدین فرانسه بدونند. تمامِ مکاتباتشون با والدین به انگلیسیه. تکالیفِ ریاضی‌ که میارن خونه هم انگلیسی‌ِ ولی‌ تو مدرسه فرانسه کار میشه با هاشون. واقعا ارزشش رو داره. واسه ما ۲ ماهه اول سخت بود ولی‌ الان که می‌‌برمش مدرسه و با معلمش فرنچ صحبت میکنه که من هیچی‌ نمی‌‌فهمم چی‌ میگه کلی‌ حال می‌کنم :) مخصوصاً که شما وینیپگ هستی‌ و فرانسه زبان هم زیاده اونجا و پارسال که من سرچ می‌کردم تعداد خیلی‌ زیادی هم مدرسه فرنچ داره. اگه تصمیم گرفتیو فرنچ ثبتِ نامش کردی من می‌تونم در طول مدرسه راهنمایی‌‌های لازم رو بکنم. این فرصتِ یادگیریِ زبانِ سوم رو ازش نگیر، پشیمون نخواهی شد.
سلام خانمهای گل هیلا جان به سلامتی امیدوارم بقیه مراحل رو هم به خوبی پشت سر بگذارید. هیلا جان شما وکیل گرفتید؟آخه گفته بودی که مهر وزارت برای تمکن مالی لازمه در حالی که امیر میگفت همون مهر دادگستری کافیه. راستی ما هم چند وقتیه که مدارکمون رو فرستادیم...
یه جایی خونده بودم که وقتی یه نفر زیادی عاشق یه نفر باشه بیشتر از این که بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش!!!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام به همه دوستان مامان کیانا جون ما خودمون مدارک رو پر کردیم و فرستادیم و برای تمکن مالی هیچ گونه مهری لازم نیست و همون مهر انگلیسی بانک کفایت میکنه مامان کیانا جون شما چند وقته مدارک رو فرستادید؟
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
مصی جون خیلی خیلی ممنونم همین 2شنبه میرم ببینم چکار میتوانم بکنم اتفاقا دخترم اصلا خجالتی نیست و اگر فرنچ هم بذارم اصلا اذیت نمیشه نمیدونم چرا فکر کردم والدین هم باید کمک کنند و برای همین گذاشتمش انگلیسی که خودم هم نظارت داشته باشم
با تشکر از راهنماییهای خوب دوستان، اتفاقا اگه دختر من مدرسه فرنچ بره برای من بهتره چون رشته من مترجمی فرانسه است و مشکلی ندارم فقط نگران خودش بودم که اذیت نشه ولی با این تفاسیر که شما میگین پس اکیه...شهرزاد جون چه جالب منم مدرسه Seneca hill رو در نظر داشتم که به ایجنتمون بگم تو اون محدوده برامون خونه پیدا کنه.شما از مدرسش راضی هستین؟تغذیه و برنامه هاشون خوبه؟
راستی شهرزاد جون من اگه خونه ای در محدوده مدرسه Seneca بگیرم که ادرسش بهش بخوره با توجه به اینکه متقاضی زیاد داره و مدرسه خیلی خوبیه، اونا موظفن که بچه منو ثبت نام کنن؟ صف انتظار که دیگه نداره؟ تازه دختر من یکماه هم دیرتر وارد مدرسه میشه یعنی اکتبر...ببخشید که اینقدر سوال میپرسم چون شما اطلاعات خیلی خوبی در اون منطقه داری
هیلا جون میشه من رو هم راهنمایی کنید که چه جوری خودتون بدون وکیل اقدام کردین؟؟ ما هم قصد داریم اقدام کنین ولی فعلا داریم برای ایلتس میخونیم شما ایلتس چند گرفتین؟؟ و چقد زمان گذاشتین ؟؟ ممنونم دوستم
سلام به دوستای گلم ممنون هیلا جون از پاسخت.اما ما چون بانکمون یه بانک تازه تاسیس بود که مهر انگلیسی نداشت مجبور شدیم برگه تمکن مالی رو بدیم برای ترجمه که مهر دادگستری بخوره وگرنه اگر مهر انگلیس میخورد ما هم احتیاج به مهر دادگستری نداشتیم. تقریبا یه 10 روزی هست که فرستادیم.
یه جایی خونده بودم که وقتی یه نفر زیادی عاشق یه نفر باشه بیشتر از این که بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش!!!
راستی سما جان برام پیغام فرستاده و اولا به همه سلام رسونده و گفت به این دلیل خیلی وقته نیومده که نمیخواسته تا وضعیت کارشون مشخص نشده بیاد و فاز منفی بده. هرچند من و بقیه دوستان میدونند که حضورش پر از انرژی مثبته... دیگه اینکه ازم خواست به همتون بگم شدیدا به دعای همتون و انرژی مثبت همتون نیاز داره. به امید موفقیت همه دوستای خوبم بخصوص سمای عزیز...
یه جایی خونده بودم که وقتی یه نفر زیادی عاشق یه نفر باشه بیشتر از این که بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش!!!
سلام به همه دوستان مامان عسل جون همسر من چون زبان انگلیسیشون خیلی صعیف بود یکسال خوب خوندن و یکماه قبل از امتحان چند جلسه خصوصی کلاس گرفت تا تونست نمره ٧بیاره البته برای speakingهر روز پارتنر داشتن و روزی یک ساعت مکالمه داشتن و روزی یک ساعت حتما بی بی سی انگلیسی گوش میدادن در مورد مدارک سوالی داشتی بپرس بتونم کمکمت کنم خوشحال میشم
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
شایلین جون اونها موظفن بچه شما رو ثبت نام کنن وقتی در اون محدوده زندگی کنی لیست انتظار هم نداره . حتی اگر دیرتر از شروع سال تحصیلی بیای. فقط من یک چیزی رو باید بهت بگم اگر میخوای آپارتمان اجاره کنی فقط دو گزینه داری که آدرسش اینه: 3303 Donmills Rd 1555 Finch Ave E بقیه محدوده ای که به مدرسه میخوره همش هاوسه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز