سلام به همه خوبین خیلی وقته نبودم. البته همین جام ها الکی سرم شلوغه ایشاله همه خوب باشین صدگل جون برو دنبال کامپیوتر چقد هرینه مهد اونجا ارزونه من برای پسر 19 ماهه ام ماهی 1180 میدم که 620 تاش رو دولت میده نیلو جون چقد خوبه شما هستین و جواب سوالای همه رو میدین مصی جون شما چطوری. راستی هنوز کارجیل هستی؟ تو چه قسمتیش کار میکنی؟
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!