s سلام دوستای خوبم چند روزیه که پستاتونو میخونم چون میخوایم برا کانادا اقدام کنیم از همتون تشکر میکنم که انقدر صادقانه تجربیاتتونو میگید سوال داشتم: لیست مشاغل جدید فدرال ژانویه اعلام میشه یا خرداد سال دیگه؟ چون همسر من عمران خونده باید بره کلاس برا آیلتس میخوام بدونم تا کی فرصت هست تا تشکیل پرونده بدیم؟ همسرم باید آیلتس 6/5 بگیره میخوام بدونم اگه من بجایه آیلتس 4 مثلا بتونم نمره 5 بگیرم میتونم به همسرم کمکی کرده باشم ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید