بچه ها ما هم داشتیم برای ایلتس میخوندیم که برای امسال اسکیل ورکر مدارکمونو بفرستیم ولی کمی دودل شدم اخه بیشتریا از کانادا راضی نیستن مخصوصا یه تاپیک ایلین زده که از کانادا متنفره کلا درصد کمی دیدم که از کانادا راضی باشن همه از مالیات زیاد و سرمای شدید و امکانات کمی که دولت میده و.... مینالند حالا واقعا مًوندیم چه کنیم