2777
2789
بچه ها ما هم داشتیم برای ایلتس میخوندیم که برای امسال اسکیل ورکر مدارکمونو بفرستیم ولی کمی دودل شدم اخه بیشتریا از کانادا راضی نیستن مخصوصا یه تاپیک ایلین زده که از کانادا متنفره کلا درصد کمی دیدم که از کانادا راضی باشن همه از مالیات زیاد و سرمای شدید و امکانات کمی که دولت میده و.... مینالند حالا واقعا مًوندیم چه کنیم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مامان عسل جون دیدگاهها و نظرات خیلی متفاوته و بستگی به شرایط هر کسی داره اینکه چه انتظاراتی از اونجا داری هیچ چیزی 100 درصد منفی یا مثبت نیست و یه نسخه رو برای همه نمیپیچن..من خیلیا رو هم دیدم که عاشق کانادان بستگی داره چی بخوای
دوستان ساکن تورنتو یه سوال داشتم دختر من متولد ژانویه 2009 هست و موقعی که ما بیایم اونجا 5 سالو 8 ماهشه هر کسی هم یه چیزی به من میگه حالا میخوام بدونم seniour kindergarten میره یا گرید 1؟ ممنون میشم جوابمو بدین
مامان عسل جان اگه یکمی دربارش بیشتر فکر کنی متوجه میشی که هرجایی از دنیا از ایران خیلی بهتره چه برسه به کشور پیشرفته ای مثل کانادا اگه یکمقدار درباره کانادا تحقیق کنی می بینی که اقتصاد شکوفایی داره شادترین مردم دنیارو داره و رفاه برای همه فراهمه برادر من تورنتو زندگی می کنه توی یک برج 700 وحدی زندگی می کنه که جزو جاهای متوسط حساب میشه ولی همه جور امکاناتو تو برجشون دارن استخر سرپوشیده زمین تنیس زمین بسکتبال والیبال میز پینگ پنگ سالن بدنسازی لابی بزرگو شیک که همه اعضای ساکن در برج می تونن رایگان استفاده کنن یعنی یک مهاجر که اونجا خونه اجاره کرده می تونه سطح زندگی برابر یک ایرانی ساکن در ولنجک ایران رو داشته باشه این عالیه بعلاوه مدارس و دانشگاه ها و کلا سیستم آموزشی کانادا جزو بهترین سیستم های آموزشی دنیاست الان برادرزاده من که 6 سالشه و اونجا کیندرگاردن میره در پایان سال تحصیلی کارنامه ای بهش دادن که همه چیز رو ارزیابی کرده از نحوه رفتار اجتماعی و حالات روحی بچه تا هوش و استعداد در موسیقی و ... خیلی به همه چیز اهمیت میدن توی همچین کشور جهان اول و مدرنی سطح بهداشت درمان بسیار بالاست و از همه مهمتر اینکه رایگانه خودشون با زن داداش من تماس گرفتن گفتن بیا برای تست سرطان دهانه رحم اونم رایگان بهترین امکاناتو اونجا داری از جمله اینترنت پرسرعت اونم در سطح وسیع بنظر من یک ایرانی برای مهاجرت به کانادا اصلا نباید شک کنه اینم بگم که برای بدست آوردن اینهمه خوبی باید تلاش کرد چون معمولا ایرانیا عادت کردن به شرایط کشور خودمون که از زیر کار درمیرنو تعطیلی های تقویمی فراوونی که داریم اگه یکم اونجا همت کنیمو جدیت به خرج بدیم آینده خوبی در انتظار خودمونو بچه هامونه
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
ممنونم دلسا جان دقیقا درست میگی ولی نمیدونم بعضی ها با اینکه شرایط ایران میدونن چرا میرن اونور همش غرررر میزنن و ناله میکنن خوب یکی بگه بابا ناراضی هستی پاشو بیا همین ایران گل و بلبل خودمون
عزیزم موضوع اینه خیلیا فقط به خاطر چشم و همچشمی مهاجرت میکنن و هیچ هدفی ندارن . مهاجرت سخته خیلی سخته نمخوام بگم الکی مینالن ولی وقتی ادمی هدف داره سختی راه رو به جون میخره ولی وقتی نداره فقط غر میزنه
مامان عصل کی از زندگیش راضی نیست؟شما باید فکر کنی برای چی میاین هدفتون چیه ؟بله 2-3 سال سخته ولی اگر تلاش کنید موفق میشید ایشون(آیلین) 7 ماه اومدن بعد بهشون میگم برید سسکچوان یک امتحان بدید واری حرقه تون بشید راضی به جابجایی نیستند من ایشون قضاوت نمیکنم ولی روحیه ایشون روحیه مهاجر پذیر نیست
نیلی جون قطره اهن تو کانادا به بچه ها نمی دن مگر در مواقع خاص که اونم از شش ماهگی به بعد هستش که داروخانه ها دارن و احتیاجی به نسخه نیست وقتی بیمارستان هستی همونجا اگه لازم باشه به بچه شیر خشک میدن لازم نیست با خودت ببری زایمان هم که معمولا توصیه میکنن طبیعی اما اگه خیلی اصرار کنی شاید راضی به سزارین بشن اما بهتره که چون دست تنهایی طبیعی زایمان کنی که بعدش بتونی به کارات و بچه برسی چیزی هم لازم نیست از ایران بیاری همه چی اینجا هست
[خدایا شکر همه نعمتات]
سلام شایلین عزیز دختر تو سپتامبر امسال میره سینیور کیندرگاردن چون متولد 2009 هست اگه متولد دسامبر 2008 هم بود میرفت گرید 1. به نظر من که اینطوری خیلی به نفع دخترت میشه چون اگر فقط چند روز بزرگتر بود میرفت گلاس اول و از بعضی از همکلاسیهاش تقریبا یک سال کوچکتر بود . امیدوارم مهاجرت خوبی داشته باشید دوست عزیز. اگر سوالی داری من در خدمتم.
مرسی شهرزاد جون که جواب سوالمو دادی خوب اینطوری خیلی خوب شد حداقل تا گرید 1 بره زبانشم راه میفته...ما تو منطقه North york میخوایم خونه بگیریم یادمه پسر شما مدرسه خیلی خوبی میرفت تو کدوم منطقه هستین؟ممنون میشم اگر میشناسی چند تا مدرسه خوب تو این ناحیه رو معرفی کنی بهم که همون دورو برها هم خونه بگیرم راستش خیلی نگران مدرسه دخترمم...راستی خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا شیم
نظر من برای خانمی که گفته بود شک داره که مهاجرت کنه یا نه: اگر جزو طبقه ی بالای اجتماع در ایران هستید و سالی دو سه بار مسافرت خارج و ویلای شمال و باغ لواسان و منزل طرفای جردن به بالا و ..... این خطای محض ه که مهاجرت کنید مخصوصن به کانادا! چون اینجا همه جزو طبقه ی متوسط ِ جامعه ه میشیم اونم در بهتررررررررین شرایط. اما اگر کارمندید و خونه هم از خودتون ندارید و ماشین یه وسیله ی معمولی سوار میشید و همه چیزتون با حساب و کتاب میگذره و مسافرت خارجی تو برنامه هاتون تا حالا نبوده ( پس نمیتونید کانادا رو با هیچ جایی مقایسه کنید) براتون خیلی خوبه که مهاجرت کنید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز