2777
2789
آیسل عزیز
من هم لیسانس عمران دارم البته عمران-آب در واقع مهندس سیویل هستم. اصولا نمیتونم گرفتن سرتیفیکیت خاصی رو بهت توصیه کنم. رزومه ات مهمه و زبان انگلیسیت! عضویت در نظام مهندسی هم ظاهرا الان اینطوریه که حتی الان شما که ایران هستی هم میتونی عضو بشی و اپلای کنی اما خوب تا زمانی که نیای اینجا و (با توجه به سابقه کاریت که بیش از شش ساله) یک سال زیر نظر یک مهندس (دارای P Eng) کار نکنی نمیتونی خودت peng بشی.
اگر به من بگی زمینه کاریت تو ایران چی بوده شاید بتونم بیشتر راهنماییت کنم لااقل برای اینکه کدوم شهر بری موفق تری؟!
اما همه اینها بستگی به زمانی داره که میای اینجا که مارکت کار تو اون زمان چطوره؟!
موفق باشی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شهرزاد عزیز
من 3 سال سابقه طراحی (تاسیسات آبی)در مشاور را دارم 6 سال سابقه طراحی در بخش ساختمان و مقاوم سازی در کارفرما رادارم 1 سال هم کارشناس در پیمانکار اجرایی بودم ،ولی رشته ام سازه هست و الان تو خونه یانگلیسی مطالعه می کنم یه بار آیلتس دادم 6 شدم ولی الان expire شده ،راستی کتاب یا مرجع خاصی برا مطالعه در خصوص کار لازم میشه بیارم ؟با خودم میگفتم برم گواهینامه اتوکد بگیرم بلدم ولی مستند نیست!!ممنون از راهنماییها
آیسل جان
اینجا لازم نیست وقتی کاری بلدی حتما سرتیفیکیتو داشته باشی همین که توی رزومه ات میگی بلدی کافیه و اونها ازت کار میخوان نه سرتیفیکیت. اینجا بعضی شرکتها علاوه بر اتوکد مایکرواستیشن هم براشون مهمه اگر اونو بلد باشی به نفعته. اینجا نرم افزارهای سه بعدی هم اگه بلد باشی مثلsmart plant یا PSD خیلی میتونه بهت کمک کنه مطمئن نیستم اصلا تو ایران اسمارت پلنت رو کار کنن.
من چون کارم سازه نیست نمیتونم راهنمایی دیتیل بهت بکنم. اما اصولا اینجا همون آئین نامه های اینترنشنال استفاده میشه مگر اینکه توی کاری بخوای از کدهای استانهای کانادا مثلا استفاده کنی که بعید میدونم تو کار سازه به اینجور مسائل بربخوری.
یک چیزی که هست اینه که کار برای کسانی که کار اجرایی کردن خیلی خیلی سخت پیدا میشه که تو هم کارت اجرایی نبوده. به هر حال باید رزومه ات جوری باشه که اونها رو متقاعد کنه که تو کارتو بلدی بطور مثال اگر در کارفرما کار کردی و کارت چک کردن کارها بوده باشه شانست خیلی میاد پایین چون اینها دنبال طراحن توی سالهای اول استخدامت.
سلام دوستان
من تازه این کلوپ رو پیدا کردم. ما متاسفانه جزء پرونده های برگشت خورده سال 2007 بودیم ولی امسال از طریق اسکیل ورکر با کمک امیر توفیق و مهران حلوی اقدام کردیم. شوهرم آیلتس 8 داره و من 6.
رشته شوهم عمران هستش ما تصمیم داریم بریم ونکوور هم خواهرم و هم کلی فامیل اونجا داریم.
سوال من از با تجربه ها اینه که ما 3 هفته هستش که مدارکمون رو وکیلمون پست کرده برای اداره مهاجرت که گفت معمولا تا 4 هفته جواب میدهند خیلیییییییییییی استرس داریم. البته گفتند که بوده پرونده هاییی 3 ماه طول کشیده تا فایل نامبر دادند. حالا ما منتظریم که ببینیم اصلا بهمون فایل نامبر میدهند!!!!!! ضمنا ما هنوز 1100 دلار سال 2007 که گفتند برمیگردونن را نگرفته ایم با اینکه شماره حساب دادیم بهشون توی کانادا ولی هنوز برنگردوندن.
اگه مشابه ما امسال کسی رو داشتید که پروسه کاریش چقدر طول کشیده و چه جوری بوده ممنون میشم راهنماییم کنید.
سلام بچه ها منم سوال دارم لطفا میشه جواب بدید من همسرم داره لیسانس نرم افزار می خونه و در حال گرفتن تافل به نظرتون ما بعد از لیسانس و تافل همسرم می تونیم اقدام کنیم برای کار ؟؟؟؟؟؟؟؟

لیست مشاغل کانادا رو کجا میشه دید تا ببینیم چه رشته هایی می خواد ؟؟سابقه کار مهمه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواستن توانستن است پس تلاش کن تا به هدفت برسی
مامان داتیس اصلا نگران نباش انشالله که این دفعه خیلی زود به جواب میرسید شاید این آخرین عیدی باشه که ایران هستید
ترنم جان با یک وکیل صخبت کنید ولی من میدونم از روش سرمایه گذاری-کار آفرینی-اسکیل ورکر حتما سابقه کار می خواهند ولی شاید برای شما بهترین روش این باشه که همسرتون روی معدلش کار کنه و بعدiIelts ,بعد اقدام از طریق دانشجویی
صدگل عزیز روی معدل آخرش که فارغ التحصیل میشه ؟؟؟؟؟معمولا نمرههاش عالی هستن از طریق دانشجویی چقدر سالیانه هزینه تحصیلش هستش آیا میتونه کار هم بکنه هم اون هم من؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستم اول آیلتس هست بعد تافل ؟؟؟؟؟ ببخشیدا شاید من اشتباه هم بکنم چون خیلی راجب مقاطع زبان نمیدونم اگه اشتباه گفتم مسخرهام نکنیدا
خواستن توانستن است پس تلاش کن تا به هدفت برسی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792