صد گل جون در مورد فدرال که قبلا خیلی افتضاح تر بود من دوستم 7 سال طول کشید و این پرونده هایی هم که می
گم برگشت دادن و الان همه شاکی هستند و دادگاهی شده همه مال فدرال بوده !!!! البته الان شنیدم که میگن فدرال سریع برسی میکنه ولی من نظرم اینه که اعتباری به حرفشون نیست. من زمانی که برای کبک اقدام کردم قرار بود 7 ماه بعدش برم مصاحبه و 9 ماه بعدش ویزا داشته باشم ولی چی شده !!! من خودم دارم میام کانادا ولی هنوز نیومده و ندیده میگم استرالیا بهتر ه . 6 ماه سال یکسره برف ببینی به خدا افسردگی میاره من الان تو المان یه افتاب که میشه میرم بیرون نمیدونی چه انرزی میگیرم حساب بکن در سال 3 ماه افتاب داشته باشی