مامان داتیس اصلا نگران نباش انشالله که این دفعه خیلی زود به جواب میرسید شاید این آخرین عیدی باشه که ایران هستید
ترنم جان با یک وکیل صخبت کنید ولی من میدونم از روش سرمایه گذاری-کار آفرینی-اسکیل ورکر حتما سابقه کار می خواهند ولی شاید برای شما بهترین روش این باشه که همسرتون روی معدلش کار کنه و بعدiIelts ,بعد اقدام از طریق دانشجویی