2777
2789
خانمهای محترم و دوستای عزیز ساکن تورنتو یه سوال خیلی خیلی مهم!!!

هیشکدومتون میدونید که آرایشگاه اون افسانه خانم، دختر آقا ماشالله که در برنامه ی بفرمایید شام شرکت کرده بود کجاست

من از اون خانم خیلی خوشم اومده، دلم میخواد وقتی اومدم مشتریش بشم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوستان
مرسی شهرزاد جون که راهمایی های خوبی کردی . منم مثل آیسل هستم رشته ام عمران هو 10 سال سابقه طراحی دارم و الان هم منتظر مدیکال هستم . من بیشتر سابقه ام تو ایران طراحی استراکچر و سویل پست های فشار قوی برق بوده و به نرم افزارهای طراحی سازه مثل sap,etabs,safe , اتوکد مسلط هستم .معمولا هم از کدهای امریکایی و کانادایی استفاده میکردیم . من تا 4 ماه دیگه ویزام میاد به نظرت کدوم شهر برم البته به جز تورنتو که خیلی هم بیشتر از بقیه دوست دارم چون فکر کنم اونجا شانسی ندارم !! البته در درجه اول دنبال گدروندن یه دوره خاص و یا حتی گرفتن فوق لیسانس هم هستم . به نظرت چه دوره ای میشد گذروند تا بشه راحت تر و قوی تر وارد بازار کارشد . و اینکه نرم افزار سیویل تری دی رو شنیدم بلد بودنش مثل طلاست . نظر شما هم همینه . نکته آخر این که من یه مقدار فرانسه هم بلدم البته در حد مبتدی چون مهاجر کبک هستیم به نظرت در ابتدا برم مونترال و درس بخونم بهتر نیست . مرسی و ببخشید که طولانی نوشتم
ملیامیر جان
دقیقا civil 3D خیلی نرم افزار خوبیه و اگه بلد باشی بهت کمک میکنه.
واقعیت اینه که شمایی که کار سازه کردید به نظر من شانس کار پیدا کردنتون به نسبت کسی که کار سیویل کرده بیشتره چون به هر حال در همه شرکتها کار سازه هست.
مونتریال یک بدی بزرگ داره اونم اینه که برای استخدام براشون زبان فرانسه خیلی مهمه در واقع هم باید فرانسه بلد باشی هم انگلیسی . من از اول خیلی از مونتریال خوشم اومد چون خواهرم هم اونجا زندگی میکنه اما به خاطر مسئله زبان ترجیح دادم تورنتو زندگی کنم.
من الان از اینکه تورنتو رو انتخاب کردم پشیمون نیستم و به اینجا هم عادت دارم چون شهریتش از بقیه شهرها بالاتره اما اگر میخواستم برگردم به عقب راستش خیلی مطمئن نیستم که باز هم اینجا رو انتخاب میکردم یا نه؟! و مهمترین مسئله هم حقوقهای بالای ایالت البرتاست. الان دوستهای من در کلگری حقوقهاشون خیلی از ما بالاتره و این خیلی مهمه. وقتی داری از صفر شروع میکنی چه فرقی میکنه کدوم شهر باشی؟ غربت غربته دیگه! ضمن اینکه همیشه شانس بیشتری برای پیدا کردن کار در اون ایالت هست . تا حالا هم همیشه ما می گفتیم تورنتو هواش بهتره اما امسال زمستون یک زهر چشمی از ما گرفت که فکر کنم روی کلگری رو سفید کردیم.
چ ررونق شده اینجا :)

مامان داتیس جون نگران نباش
ایشاله اینبار درست میشه


آفتاب کلگری به نسبت مونترال خیلی بیشتره یعنی میشه گفت درست 5 روز هفته خداقل آفتابه!
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
salam doostan

sama joon mamnoon azizammmm

ye chizi migam davam nakonid man alan hododan 4 sale inja hastam hanuz vase citizenship apply nakardam ama alan dige daram madarekamo roberah mikonam ke befrestam

eshala ke ta oon moqe ejrayi nemishe beshe ham ke baram farqi nadare rastesh heheheeeeeeeee

movazeb khodetoon va golhaye zendegitoon bashidddd
...و خدایی که در این نزدیکی‌‌ست...
ye chizi migam davam nakonid man alan hododan 4 sale inja hastam hanuz vase citizenship apply nakardam ama alan dige daram madarekamo roberah mikonam ke befrestam






ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

از دست تو دختر.

خوبی؟طلاها خوبن؟

واییییییییییی چقدر بزرگ شدن ماشاالله..............................ببوسشون از طرفم.



بچه ها کجا هواش همیشه ابریه؟همیشه برفییییییییییییییه زیادا.....آفتاب هم باشه اما نه خیلی بیشتر سرما یخ و برف.

عاشقشم یعنی.

در ضمن ایرانی هم جز خودتون زیاد نباشه خخخخخخخخخخخخخخخخ.

فکر کنم ساسکاچوان نه؟
مرسی شهرزاد جون. با این حساب اون چیزی مه من متوجه شدم پیشنهاد و ترجیح شما کلگری هست و اگر یه بار دیگه میخواستی شروع کنی میرفتی اونجا!!! من دوستم کلگریه اصرار داره حتی ورودت رو هم نرو مونترال ویکسره بیا پیش ما ولی میگه سال 2013یه خورده بازار کا ر خراب شد ولی دوباره درست میشه. فعلا یه مدت باید تحقیقات دقبق انجام بدم. مرسی دوست من
سلام عزیزای دلم

همسرم داره یسری وسیله برای خونه میخره من از چند چیز خوشم اومده ازفروشگاه wayfair

دوستای گلم من هرچی گشتم نفهمیدم تو ساسکاتون شعبه داره یا نه

نحوه خرید از این فروشگاه چه طوریه ؟ باید آنلاین خرید کنیم و میارن دم خونه ؟
دوستان گرامی
از سپیا خبری دارید؟ مدتی نتوانستم مطالب تاپیک رو بخوانم و انتخاب های تصادفی هم نتیجه ای نگرفتم.
چون پست هاش شامل مطالب قبل از مهاجرت و کمی هم بعد از مهاجرت بود، مایل بودم پست های بعد از مهاجرت رو هم بخوانم.
برای همه دوستان ارزوی روزهای ارام و شاد دارم.
سلام دوستان.امیدوارم ایام به کام باشه
سما جون در مورد پسری بنام ابوالفضل از روی متنی که گذاشته بودی اشنا شدم.به یکی از دوستان گفتم میخواست کمک کنه ولی الان اومدم شماره حساب رو بردارم دیدم شما نوشته رو برداشتی و مشابه همون متن که دوستای دیگه نی نی سایتی گذاشته بودن رو پیدا کردم و لی کلیلک که میکنم کلا اون صفحه تاپیک مربوط به ابوالفضل رو نمیاره.یعنی میشه این صفحه هم الکی بوده مثل خیلی چیزهای دیگه ای که تو نینیسایت خوندم و اخرش فهمیدم الکی بوده یا دلیل خاصی داشته؟شما در جریانی؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز