ye chizi migam davam nakonid man alan hododan 4 sale inja hastam hanuz vase citizenship apply nakardam ama alan dige daram madarekamo roberah mikonam ke befrestam

ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
از دست تو دختر.
خوبی؟طلاها خوبن؟
واییییییییییی چقدر بزرگ شدن ماشاالله..............................ببوسشون از طرفم.
بچه ها کجا هواش همیشه ابریه؟همیشه برفییییییییییییییه زیادا.....آفتاب هم باشه اما نه خیلی بیشتر سرما یخ و برف.

عاشقشم یعنی.
در ضمن ایرانی هم جز خودتون زیاد نباشه خخخخخخخخخخخخخخخخ.
فکر کنم ساسکاچوان نه؟