2777
2789
صدگل جون توروحدا منو ببخشیدا خیلی ازتون سوال میکنم با اینکه دیگه ساسکاتون نیستی همش مزاحمت میشم
میخواستم ببینم کشک و رشته آش تو ساسکاتون پیدا میشه؟

من میخواستم 10-20 کیلو وسیله مثل کفش و لحاف و فرش و... پست کنم خیلی قیمتای بالایی پست هوایی بهم گفتن
حدود 1 میلیون میشه هوایی
زمینی هم دارن اما میگن 6 ماه طول میکشه برسه و ممکنه اصلا نرسه!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تیفانی جان با این حساب یه چمدون اضافه ببری بهتر می صرفه و با خودت هم میرسه به مقصد. من این سری با لوفتانزا اومدم که اولین چمدون اضافی مبلغش میشد 100 دلار که به ریال هم تو همون فرودگاه پرداخت کردیم که شد 300 هزار تومان و تونستیم 23 کیلو اضافی بیاریم.
سلام دوستان
تیفانی جون چرا با پست میفرستی . منطورت فرت بار که نیست ؟؟؟ چون فرت قیمتش خیلی مناسبه و اگر بالای 50 کیلو با داشته باشی به صرفه و در حدود 600 تومان هم میشه ولی در عوض کلی بار میتونی ببری.

دوستان من مدیکالم رو انجام دادم و با این حساب ماکزیمم 4 ماه دیگه ویزا داردلم میخواد برا سپتامبر بیام ولی مشکل دارم چون الان المان هستم و شوهرم دانشجو هست و اگر بخوام به سپتامبر برسم خلی با عجله و هول هولکی میشه و اگرهم بخوام دیرتر بیام که وسط زمستون میشه چون میدونید که 6 ماه بیشتر فرصت برا اولین ورود نداریم. همسرم میگه میریم پی آر میگیریم و بر میگردیم ولی با دوتا بچه حساب کردم نزدیک 20 تومان خرج بلیط فقط میشه .
حالا شما راهنمایی کنید به نظرتون با چه پروازی بیام که ارزون باشه و اقامت اروپا رو هم دارم و میتون به راحتی از اروپا تردد داشته باشم و اینکه سپتامبر برا مونترال سرد نیست . به نظر تون فرصت کافی برای ثبت نام پیش دبستانی بچه ها و خرید ماشین و گواهینامه تا قبل سرما وجود داره یا نه ؟؟// خیلی خیلی ممنون
ملیامیر عزیز
من متوجه نشدم نهایتا میخواید فقط پی آر بگیرید و برگردید یا میخواید بمونید.
اینجا سوم سپتامبر مدرسه ها شروع میشه ولی هر وقت که بیای توی مدرسه محدوده محل سکونتتون باید بچه هاتو ثبت نام بکنن. ضمنا سپتامبر دیگه عملا سرده منتها تا سرما رو به چی بگی؟ بعد چرا اصلا میخوای اینقدر کارهاتو هول هولی بکنی ؟ خوب میشینی سر فرصت ماشینتو میخری گواهینامه ات رو هم میگیری زمانی هم نمیبره. یک ماهه میتونید این کارها رو بکنید به گمانم.
شخرزاد جون عزیرم نمیخوام پی ار بگیرم وبر گردم ولی شوهرم دانشجو هست تو المان اگر ویزام زود برسه درسش تموم نمیشه به این خاطر باید برگردم. در مورد عجله هم من مشکلم اینه که دوقلو دارم که 5 سالشونه. خدا نصیب هر کی میکنه فقط فکر مهاجرت رو از سرش بیرون کنه!!! تو زانویه اومدم المان نازه امسال اینجا هوا بهاری بود ولی خیلی اذیت شدم. بچه هام از خونه پاشون رو بیرون نمیزارن میگن ماشین نداریم خسته میشیم. حساب بکن با چنین شرایطی تو سرما بیام کانادا حتی فرصت نمیکنم کارهای اولیه ام رو انجام بدم. شهرزاد جون میگی سپتامبر سرده!! من هوا رو نگاه کرثم 20 تا 22 بود!!! بعث هم مطمعنی من خر موقع سال بیام مدرسه ثبت نام میکنند. نکنه مشکلی که آلمان برام پیش اومد اونجا هم پیش بیاد. مرسی از اینکه جوابم رو دادی
من لیسبون پرتغالم و شرایط تقریبا مثل شماست با این تفاوت که هنوز مدیکالم ندارم ولی امیدوارم بتونم تا سپتامبر ویزا بگیرم . دوست عزیز این ایرلاین رو چک کنم برای ما که تقریبا ارزونترین پرواز از اینجا بود . البته من تا حالا باهاش پرواز نکردم و سرچی هم در مورد کیفیتش نکردم خاصتی اول یه سرچی بکن بعد . براتون ارزوی موفقیت میکنم
https://www.sata.pt/en
سلام دوستان خواهشا هر کسی ب تازگی برای بچه ش شناسنامه گرفته یه من کمک کنه

میخوام برای پسرم شناسنامه و پاس ایرانی بگیرم


تو رو خدا خیلی مهمه هر کی اطلاعی داره به من حتما بگهههههههههههههه خیلی عجله دارم
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉
سلام
ندا جان من پارسال گرفتم

وکالت نامه دادم مامانم ایران گرفت دادن مسافر اورد

وکالت نامه با عکس و شناسنانه کانادا و شناسنامه پدر و مادر میخواد اگر اشتباه نکنم

هرینه هم به یورو گرفتن !
@ mahboob @ جون یک دنیا سپاس
راستش من از چند نفر سوال کردم یکی گفت وکالت نامه میخواد یکی میگفت من بدون وکالت نامه گرفتم!

اگه لطف کنید بگید هزینه ش چند یورو بود ممنون میشم ..


اگه همسرم هم بخواد پاس ایرانیشو تمدید کنه پدرش میتونه بدون داشتن وکالت این کارو بکنه؟؟؟؟؟؟؟
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉
اگه لطف کنید بگید دقیقا چ چیزایی لام داره خیلی ممنون میشم
من خودم با دوتا پسرام 3 ماه دیگه میخوام برم ایران همسرم همراهمون نیست .. الان برای پسر کوچیکم نیاز به شناسنامه و پاس ایرانی دارم .. میخوام بدونم برای پاس ایرانی اگه پدر شوهرم بخواد بره براش بگیره ایا نیاز به پاس ایرانی همسرم هم دارن یا شناسنامه ها کفایت میکنه؟؟؟ چون پاس همسرم تاریخیش تموم شده و باید تمدید بشه ..
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉
سوال بعدیم اینکه شما که از ایران گرفتید پاس رو موقع خروج از ایران اجازه خروج همسر برای فرزندان هم باید داشته باشید یا نه؟/
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز