2777
2789
ببخشید من خیلی سوال پرسیدممممم خیلی گیرم این چند روز خیلی هم عجله دارم چون خاله ی همسرم 10 روز دیگه داره میره ایران میخوام بدونم اگه میشه این پاس رو از ایران گرفت مدارک رو بدم خاله ی همسرم ببره ایران ..

ممنون میشم از راهنمایی هاتوووووووووووون
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉
عزیزم تا اونجا که میدونم اگر پدر همسرتو بخواد بگیره وکالت نامه نمیخواد

من و پسرم رفتیم ایران بعد تو فرودگاه گفتن باید پسرت اجازه خروج داشته باشه (من از قبل داشتم) که بعد باباش اومد ایران بهش داد

پارسال گرفتم دقیق یادم نیست
اخه پاسه همسر هم تمدید شد هزینه ها با هم بود انگار برای همسر٧٠ یورو برای پسر کمتر ولی بازم مطمین نیستم

اگر کسی ایران دارید میتونن زنگ بزنن از وزارت امور خارجه بپرسن البته من خودم از اینجا زنگ زدم و پرسیدم

فقط شناسنامه میخواست فکر کنم

اها راستی فکر کنم تاییدیه شناسنامه هم میخواست

ببین برو نوتاری پابلیک خودشون راهنمایی میکنن که چی میخواد اونا میدونن


شرمنده من از پارسال یادم رفته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستان


صد گل جان تویه تایپیک دیدم گویا شما وینیپیگ هستی،میشم یه کم اطلاعات در باره این شهر بدی؟
رشته ای که میخوام اقدام کنم یه دانشگاه توو وینیپیگ داره ولی متاسفانه چیزی از این شهر نمیدونم،بیشتر اطلاعات در باره تورنتو و ونکوور هست

دوستای دیگه هم اگه اطلاعاتی دارن ممنون میشم کمک کنن
شهر خوبی هست؟امکانات تفریحی داره مثل ونکوور و تورنتو؟کلا مردمش چه جورین؟قسمت های لوکس داره شهرش یا شهر ساده ای هست؟

کلا برای کسیکه توویه محل خوب تهران زندگی میکنه کدوم شهر هارو توصیه میکنید؟منظورم اینکه اگه آدم از جای خوب(از نظر محلیت)یه دفعه نره یه شهری که امکاناتش خیلی کم باشه

خیلی ممنون میشم کمک کنید
مامی ندا
برات از سرکنسول پرسیدم:

همسرت باید اجازه ی خروج بچه ها رو بده.مثل اینکه فرمش در سایت سفارت ایران در آمریکا باید باشه.
اگر اون فرم رو امضا نکنه بچه ها رو نمیتونی برگردونی.

در مورد تمدید پاسپورت همسرت :پدرش میتونه اقدام کنه اما اگر وکالت داشته باشه بهتره.

درمورد شناسنامه پسرت "جد پدری" بی هیچ وکالتی میتونه اینکار رو انجام بده ولی برای پاسپورت گرفتن "باید" اجازه ی رسمی و محضری همسرت با تاکید بر تعداد دفعات خروج موجود باشه تا پدربزرگش بتونه پاسپورت رو اقدام کنه و شما بتونی خارجش کنی.

موفق باشی
حالا من یک سوال خیلی خیلی مهم دارم.
طبق قانون جدید، هر کسی که کارت پی.آر داره آیا "باید" 183 روز که معادل 6 ماه هست رو در خاک کانادا حتمن بگذرونه.

چون قبلا 2 سال متوالی اگر در خاک کانادا میبودی کارت تمدید میشد.
اما انگار الان علاوه بر اینکه 3 سال متوالی باید اونجا باشی باید حتمن سالی 6 مه رو هم از هر سال اونجا باشی.
آیا این درسته.
کسی اگر چیزی خوب و دقیق میتونه لطفن راهنمایی کنه
3Pide

به نطر من تموم کسانی که از ایران میرن کانادا از اونجا خوششون میاد.
زیاد نگران نباش.

اما مهاجرانی مثل اون دوستمون که از آلمان یا جاهای دیگه میرن براشون بگیر-نگیر داره.
بعضی ها میپسندن.
بعضی ها نه.
meliamir جان شهر مقصدم امکان فرت بار نداره وگرنه همه زندگیمو میبردم و تو ایران مفت نمیفروختمشون
آلیتالیا یه تکه بار اضافی 23 کیلویی رو 200 دلار میگیره از این لحاظ که همزمان با خودم میرسه خوبه
اما مشکلی که هست من اخیرا سیاتیکم گرفته همین مقدار بار مجازمم واقعا برام معظل شده و دست تنها نمیتونم 3 تا چمدون 23 کو یه کوله و یه ساک دستی رو از عهدش بر بیام
دوستان یه راهنمایی فوری نیاز دارم

میشه چند تا فروشگاه معرفی کنید که اجناسی مثل مبل تخت خواب و تشک خوشخواب داشته باشن امکان مشاهده

آنلاین اجناس فراهم باشه و بشه بدون کارت اعتباری خرید کرد؟ و رایگان کالا رو بیارن در منزل

کارت اعتباری ما احتمالا هفته آینده صادر میشه و تا دو روز آینده باید یه چیزایی رو حتما خرید کنیم

هرچی سرچ میکنم چیزای خوب تو والمارت یکی دوجا دیگه پیدا میکنم انگار فقط با کارت میشه ازشون خرید کرد

چه کنم؟
@ mahboob @ ممنونم عزیزممممممممم لطف کردی <3


negar rose مرسی دوستم خیلی مهربونی .. راستی من برای وکالت اگه این فرم ها رو پیرینت کنم و همسر پر کنه ببرم نوتاری همینجا مهر و امضا بزنه معتبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉
حالا من یه سوال جدید دارم!

اگر بچه ای تو کانادا بدنیا بیاد.میشه اسمی که و شناسنامه کانادایی برایش میذارن با اسمی که و شناسنامه ایرانی میذارن متفاوت باشه؟

مثلا با وجه به اینکه ثبت احوال شناسنامه ی "جورج " یا چه بدونم "ادوارد" (اینها مثال هست ها!) نمیده، خانواده میتونن برای شناسنامه کانادایی اسم کانادایی و برای شناسنامه ایرانی اسم ایرانی بذارن؟
این ی سری فرم هم که اکثرا هم نوشته نیازی به امضای ناتوری نداره ولی این تمدید پاس و صدور شناسنامه رو توش پیدا نمیکمم

http://www.daftar.org/far/formsall_far.asp?lang=far
ای جان ای جان ای جان دارم میام به ایران😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز