ببخشید من خیلی سوال پرسیدممممم خیلی گیرم این چند روز خیلی هم عجله دارم چون خاله ی همسرم 10 روز دیگه داره میره ایران میخوام بدونم اگه میشه این پاس رو از ایران گرفت مدارک رو بدم خاله ی همسرم ببره ایران ..
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
صد گل جان تویه تایپیک دیدم گویا شما وینیپیگ هستی،میشم یه کم اطلاعات در باره این شهر بدی؟ رشته ای که میخوام اقدام کنم یه دانشگاه توو وینیپیگ داره ولی متاسفانه چیزی از این شهر نمیدونم،بیشتر اطلاعات در باره تورنتو و ونکوور هست
دوستای دیگه هم اگه اطلاعاتی دارن ممنون میشم کمک کنن شهر خوبی هست؟امکانات تفریحی داره مثل ونکوور و تورنتو؟کلا مردمش چه جورین؟قسمت های لوکس داره شهرش یا شهر ساده ای هست؟
کلا برای کسیکه توویه محل خوب تهران زندگی میکنه کدوم شهر هارو توصیه میکنید؟منظورم اینکه اگه آدم از جای خوب(از نظر محلیت)یه دفعه نره یه شهری که امکاناتش خیلی کم باشه
همسرت باید اجازه ی خروج بچه ها رو بده.مثل اینکه فرمش در سایت سفارت ایران در آمریکا باید باشه. اگر اون فرم رو امضا نکنه بچه ها رو نمیتونی برگردونی.
در مورد تمدید پاسپورت همسرت :پدرش میتونه اقدام کنه اما اگر وکالت داشته باشه بهتره.
درمورد شناسنامه پسرت "جد پدری" بی هیچ وکالتی میتونه اینکار رو انجام بده ولی برای پاسپورت گرفتن "باید" اجازه ی رسمی و محضری همسرت با تاکید بر تعداد دفعات خروج موجود باشه تا پدربزرگش بتونه پاسپورت رو اقدام کنه و شما بتونی خارجش کنی.
حالا من یک سوال خیلی خیلی مهم دارم. طبق قانون جدید، هر کسی که کارت پی.آر داره آیا "باید" 183 روز که معادل 6 ماه هست رو در خاک کانادا حتمن بگذرونه.
چون قبلا 2 سال متوالی اگر در خاک کانادا میبودی کارت تمدید میشد. اما انگار الان علاوه بر اینکه 3 سال متوالی باید اونجا باشی باید حتمن سالی 6 مه رو هم از هر سال اونجا باشی. آیا این درسته. کسی اگر چیزی خوب و دقیق میتونه لطفن راهنمایی کنه
meliamir جان شهر مقصدم امکان فرت بار نداره وگرنه همه زندگیمو میبردم و تو ایران مفت نمیفروختمشون آلیتالیا یه تکه بار اضافی 23 کیلویی رو 200 دلار میگیره از این لحاظ که همزمان با خودم میرسه خوبه اما مشکلی که هست من اخیرا سیاتیکم گرفته همین مقدار بار مجازمم واقعا برام معظل شده و دست تنها نمیتونم 3 تا چمدون 23 کو یه کوله و یه ساک دستی رو از عهدش بر بیام
negar rose مرسی دوستم خیلی مهربونی .. راستی من برای وکالت اگه این فرم ها رو پیرینت کنم و همسر پر کنه ببرم نوتاری همینجا مهر و امضا بزنه معتبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر بچه ای تو کانادا بدنیا بیاد.میشه اسمی که و شناسنامه کانادایی برایش میذارن با اسمی که و شناسنامه ایرانی میذارن متفاوت باشه؟
مثلا با وجه به اینکه ثبت احوال شناسنامه ی "جورج " یا چه بدونم "ادوارد" (اینها مثال هست ها!) نمیده، خانواده میتونن برای شناسنامه کانادایی اسم کانادایی و برای شناسنامه ایرانی اسم ایرانی بذارن؟